כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
האנטישמיות הרימה ראש

שוב זה קורה: התקפות בלתי פוסקות נגד חרדים בברוקלין

ההתקפות נגד חרדים בברוקלין ללא התגרות מצידם, לא נפסקות. לאחר שתי תקיפות בסוף השבוע האחרון נגד שני חרדים, שוב זה קורה. גבר חרדי הותקף ביום שלישי על ידי אנטישמי שקרע את בגדיו של הקורבן, ביום שני גבר חרדי ספג סטירה מאנטישמי בוויליאמסבורג

שוב זה קורה: התקפות בלתי פוסקות נגד חרדים בברוקלין
התוקף מקראון הייטס צילום: באדיבות המצלם

גבר יהודי חרדי מקראון הייטס הותקף כשיצא מביתו ביום שלישי בבוקר. זהו היום הרביעי ברציפות של התקפות נגד יהודים חרדים בברוקלין. התקרית אירעה בסביבות השעה 06:40 בבוקר ברחוב יוניון בין שדרות קינגסטון לאלבני, כך דווח האתר COLlive. הקורבן, בן 57, אמר כי התוקף "תקף אותי תוך כדי צעקות וצרחות ומילים גסות, הוא היה בזעם".

התוקף, גבר שחור ככל הנראה בן 35, קרע את בגדיו של הקורבן, וניסה שוב ושוב לתקוף אותו. הקורבן נלחם בו, ואז התוקף ברח במורד רחוב יוניון, ונמלט לכיוון שדרת אלבני. ביום שני אחר הצהריים, גבר יהודי חרדי בן 27, ספג סטירה בוויליאמסבורג.

התקיפות הללו הן המשך לתקיפות של סוף השבוע האחרון, ביום ראשון בבוקר בוויליאמסבורג, צעיר אנטישמי ריסס מטף כיבוי לעבר גבר חרדי בן 66, שהיה בדרכו לבית הכנסת, וכיסה אותו בחומר. לאחר מכן השליך לעברו את המיכל, וברוך השם החטיא את המטרה, אך המשיך להכות את הקורבן בפניו.

אותו צעיר מבוקש על ידי המשטרה בגין מרדף אחר גבר חרדי באותו אזור במוצאי שבת האחרון, בסביבות חצות בשדרות לי בין רחוב טיילור לשדרות רובלינג. אף אחד מהקורבנות לא נזקק לטיפול רפואי.

דובר משטרת ניו יורק מסר לאתר Hamodia לגבי התקיפה עם המטף, כי המשטרה תגביר את נוכחותה בקהילות, ותסתובב יותר בבתי כנסת ובישיבות. "אנו מתייחסים לאירועים הללו ברצינות רבה ונבטיח בטיחות לכולם", אמר הדובר.

אנטישמיות בארה"ב וויליאמסבורג תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד