כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מקום 17 בפריימריז

זועם וממורמר: הח"כ הבכיר מסנן את נתניהו

מקום 17 ברשימת הליכוד, כנראה אינו מספיק מכובד עבור ח"כ דוד ביטן, יו"ר הקואליציה לשעבר. הלה מסנן את נתניהו שמבקש להיפגש עם הח"כים ולחדד מסרים אחידים לבל יהיו תקלות בקמפיין 

זועם וממורמר: הח"כ הבכיר מסנן את נתניהו
בנימין נתניהו נואם במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

שבועיים חלפו מהפריימריז במפלגת 'הליכוד' ומסתבר כי הבחירות הפנימיות הללו לא ליכדו את הח"כים וישנם לא מעט ממורמרים שציפו לתוצאה אחרת ולמיקום גבוה יותר. אחד מהם הוא חבר הכנסת דוד ביטן, מי שכיהן בעבר בתפקיד יו"ר הקואליציה והיה איש אמונו הקרוב של בנימין נתניהו.

לפי הדיווח של כתבת 'חדשות 12', דפנה ליאל, ביטן נמצא בנתק מיושב ראש מפלגתו ומסרב להיפגש עמו. ביטן שציפה להשתדרג למעלה ברשימה בזכות הדילים שביצע עם חיים כץ ואחרים, גילה לתדהמתו עם פרסום התוצאות כי הוא נמצא במקום ה-17. הוא תולה זאת בהתערבותו של נתניהו ולפיכך השניים בנתק.

שני המאוכזבים, דוד ביטן (17) וישראל כץ (12) עם נתניהו | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת. 

לקראת הנעת קמפיין המפלגה, נתניהו מקיים סבב פגישות עם חברי הכנסת של 'הליכוד', בכדי לוודא שכולם מסונכרנים מאחורי דף המסרים של המפלגה לקראת הבחירות כדי שלא ייווצרו פליטות פה מביכות שעשויות לחבל במאמציו לנצח את הבחירות הללו ולשוב לכס ראש הממשלה. גם ח"כ דוד ביטן קיבל זימון כמו כולם, אך לעת עתה מסרב להתיישר ולקבל את דין הבוחר.

יצוין כי שני הצדדים סירבו להתייחס לידיעה הזו. לצד זאת ייאמר כי עד לפריימריז הרבה ביטן להתראיין מעל כל במה והוא נחשב לאחד המרואיינים המבוקשים בתקשורת, אלא שמאז הפריימריז הוא ירד למחתרת, לא נשמע קולו לא בתקשורת ולא ברשתות החברתיות. לעומת חברי כנסת ומתמודדים אחרים שפרסמו הודעת תודה למצביעים, ביטן שומר על שתיקה רועמת שלא ברור עד מתי תימשך ואם יהיו לה השלכות גם לאחר הבחירות בדמות התפלגות פנים סיעתית - מין אופוזיציית ממורמרים בתוך רשימת הליכוד שדווקא בכנסת היוצאת היתה מאוחדת למען המטרה הנעלה - להפיל את הממשלה.

בחירות לכנסת ה-25 פריימריז בליכוד בנימין נתניהו דוד ביטן מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד