כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"לא צריך עשן לבן"

בן גביר לסמוטריץ': מוכן לאחדות שוויונית

ברקע תוצאות הפריימריז ב'ציונות הדתית', קרא אמש היו"ר סמוטריץ', לעמיתו איתמר בן גביר לחתור לריצה משותפת בבחירות הקרובות וכי פניו לשלום | הבוקר, מפרסם בן גביר כי מבחינתו ריצה שוויונית על הפרק וכל שאר הדיבורים על משא ומתן - מיותרים

בן גביר לסמוטריץ': מוכן לאחדות שוויונית
סמוטריץ ובן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר נאומו של יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמש, בו אמר כי "ידו מושטת לשלום" וקרא לחבר הכנסת איתמר בן גביר לחדש את המשא ומתן, הודיע הבוקר (רביעי) בן גביר כי הוא מסכים לריצה משותפת למען גוש הימין.

בן גביר חתם על הסכם ריצה משותפת, וביקש מח"כ סמוטריץ' לחתום עוד היום על ההסכם. בהתאם להסכם עליו חתם ח"כ איתמר בן גביר, הציונות הדתית ועוצמה יהודית ירוצו ברשימה מאוחדת ושוויונית, ובהנהגה משותפת. סמוטריץ' יוצב במקום הראשון, בן גביר במקום השני, ושאר חברי הרשימה ישובצו באופן שוויוני לאחר מכן. הצדדים ינהלו מו"מ משותף עם מפלגת נועם, במטרה לצרף את המפלגה לאיחוד.

לדברי ח"כ בן גביר: "לפני כשבוע יצאנו לדרך עצמאית אחרי שהבנו שבצלאל לא רוצה אחדות ומבקש לפנות לימין הרך, וזכינו לתמיכה אדירה בחוץ", לדבריו, "למרות זאת וכמו שהבטחתי - אם בצלאל יתעשת וירצה איחוד שוויוני - דלתי פתוחה. אין צורך בעוד מו"מ חסר תכלית ואין צורך בעשן לבן. חתמתי הבוקר על הסכם לריצה שוויונית. בצלאל, אני קורא לך לחתום כבר היום, ונוכל לחגוג הערב את האחדות".

איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ בחירות לכנסת ה-25 אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד