ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
במעון קדשו

נדיר: המטבעות האחרונים שבירך מרן שר התורה

בערב ראש חודש אלול יחלקו בנו חביבו ובתו הצדקנית את המטבעות האחרונים לידי התורמות והתורמות * הזוכים המאושרים: אנשים התורמים לקופת העיר הוצאות החזקת משפחה ענייה במשך חודש אלול * החלוקה תתבצע במעון קדשו של מרן שר התורה זיע"א, והתורמים יקבלו גם ספר תהילים עם סדר התפילות של מרן בימי הרחמים והסליחות

נדיר: המטבעות האחרונים שבירך מרן שר התורה
המטבע של הגר"ח צילום: באדיבות המצלם

'מטבע של אש' – מספר מצומצם של תורמים ל'קופת העיר' יזכו לקבל בערב ראש חודש אלול את המטבעות האחרונים שבירך מרן שר התורה זיע"א בערוב ימיו, במיוחד עבור התורמים לקופת העיר.
המטבעות נשמרו עד כה בידי בני המשפחה, וכעת, לקראת חודש הרחמים והסליחות, הוחלט לעשות בהם שימוש ולחלק אותם למי שיתרמו לקרן החזקת משפחות עניות בחודש אלול.

לקבלת המטבע הנדיר הקליקו כאן>>

"עם ישראל מתמודד עם צרות קשות מאוד בתקופה האחרונה. גזירות קשות מרחפות מעלינו, ואנחנו יודעים שיש רק דרך אחת להינצל מהגזירות הללו – תשובה ותפילה וצדקה", אומרת הרבנית קולדצקי, בתו של מרן שר התורה זצ"ל.
"לכן עכשיו בערב ראש חודש אלול, זה הזמן להשתמש במטבעות האחרונים שבירך אבא זצ"ל, להרבות צדקה בישראל לפני ראש השנה, כדי שתכלה שנה וקללותיה ותחל שנה וברכותיה בעזרת ה', ושכל התורמים יזכו לאריכות ימים מתוך נחת ושמחה, הם ובניהם ובנותיהם".
הזוכים המאושרים הם התורמים סכום של 3,000 שקלים או יותר, לקרן 'מטבע של אש' של קופת העיר, שהוקמה במיוחד לשם כך. סכום זה מייצג את העלות של התמיכה הניתנת בממוצע למשפחה ענייה, הנתמכת על ידי קופת העיר.

את המטבעות יחלקו בנו חביבו של מרן זיע"א, מרן הגאון רבי יצחק שאול שליט"א, ובתו הצדקנית של מרן זיע"א, הרבנית קולדוצקי תליט"א, שאביה סמך את ידו עליה והורה לה לברך ולחזק את נשות ישראל מברכותיה.
החלוקה תתקיים בביתו נאווה קודש של מרן שר התורה, בחדר בו היה מרן זיע"א יושב יומם ולילה והוגה בתורה הקדושה מתוך עמל ויגיעה שאי אפשר לתאר, הבית והחדר ממנו יצאה הוראה לישראל ואורה לכל העולם כולו.

ב'קופת העיר' מציינים שלא התקיים קמפיין פרסומי נרחב אודות הקרן המיוחדת הזאת, בשל העובדה שמספר המטבעות מצומצם מאוד: "לא נשארו הרבה מטבעות. מה שנשאר נשאר. לדאבון הלב מרן זיע"א כבר לא אתנו ואנחנו לא יכולים לבקש ממנו שיברך מטבעות נוספים, לכן יש עכשיו חלוקה אחרונה, ומי שיזכו אותו מהשמים ייחשף לזה ויוכל לנצל את ההזדמנות. אין לנו אפשרות לייצר מטבעות חדשים, ולכן ההרשמה לעניין הזה מוגבלת מאוד".

לקבלת המטבע הנדיר הקליקו כאן>>

 

קופת העיר הגר"ח קנייבסקי מטבעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד