י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

עיריית בני ברק: "פרסמנו על האפשרות לערער נגד אפליה"

עיריית בני ברק מגיבה לטענות כי מנעה פרסום אודות האפשרות לערער נגד אפליה בקבלה למוסדות • "העירייה מיזמתה פרסמה על כך, כך שזו עוולה לטעון כנגדה"

עיריית בני ברק: "פרסמנו על האפשרות לערער נגד אפליה"



ימים אחדים לאחר שהותקפה בנושא האפליה בסמינרים ועל כך שאינה מתירה להדביק מודעות הקוראות להורים לפנות לוועות הקבלה, מסירה עיריית בני ברק את הכפפות ומשיבה לטענות.

"רבות נכתב על נושא קבלת תלמידות לסמינרים בבני ברק, כאשר, בין היתר, נטען בתחום הגשת ערעורים למשרד החינוך על אי קבלה, בטענה של אפליה עדתית".

"כדי להעמיד את הדברים כמות שהם", כותב דובר העיריה, אברהם טננבוים, "ברצוני להבהיר:

א) על אפשרות ערעור לאי קבלת לתמידות, בטענה של אפליה, פרסמה עיריית בני ברק מספר פעמים מודעה פומבית על כך, למרות שלא נדרשה זאת, הן בעיתונות החרדית, הן בתקשורת המקומית והן בלוחות המודעות, כך שלצאת בהאשמה נגד העירייה בנושא, זו עוולה.

ב) אשר לערעורים: הורי חמישה תלמידות פנו בערעורים לועדה במשרד החינוך, הכוללת מנהל אגף, מפקחים ונציג ציבור. באחרונה, טען מי שטען, שבעבר דחו את הערעורים כלאחר יד, אך כיום, ישנו צוות אחר והמשרד פועל אחרת בעניין זה. גם לאחר הסברים אלו, התכנסה ועדת הערעורים, דנה בחמישה ערעורים מבני ברק וכולם נדחו, לאחר שהוברר על סמך המבחנים שאי קבלת התלמידות נבעה רק מנימוק זה ולא מסיבה אחרת".

"בתקווה שאכן יורגש השינוי,והאפליה, לפחות בעיר בני ברק, תהפוך לנחלת העבר בלבד".
אפליה עירייה פרסום ערעור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד