כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לא ירצה עונש

בעלה של ננסי פלוסי נידון למאסר בגין נהיגה בשכרות

בעלה של יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב, ננסי פלוסי, נידון לחמישה ימי מאסר לאחר שהודה בנהיגה בשכרות. הוא הודה כי גרם לפציעה של אדם לאחר שפגע עם רכב הפורשה שלו בקליפורניה, במאי 2022. הוא קיבל חמישה ימי מאסר אך לא ייכנס לכלא

בעלה של ננסי פלוסי נידון למאסר בגין נהיגה בשכרות
שיכור. אילוסטרציה צילום: pexels

בעלה של יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב, ננסי פלוסי, האישה החזקה בארה"ב אחרי סגנית הנשיא, נידון לחמישה ימי מאסר לאחר שהודה בנהיגה בשכרות. פול פלוסי, בן 82, הודה כי נהג תחת השפעת אלכוהול וגרם לפציעה של אדם אם רכב הפורשה שלו במחוז נאפה, קליפורניה, במאי 2022. עסקת הטיעון חוסכת מהמולטי-מיליונר האשמה חמורה יותר.

פול פלוסי נשוי לגברת פלוסי, הדמוקרטית הבכירה ביותר בקונגרס האמריקאי, מאז 1963. הוא לא ירצה עונש מאסר נוסף במסגרת הסדר הטיעון. הלילה שבו שהה בכלא לאחר התאונה ב-28 במאי ייחשב ליומיים. יומיים נוספים הורדו על התנהגות טובה, והיום האחרון יומר לשמונה שעות של עבודות שירות.

פלוסי, מייסד חברת הון סיכון, קיבל שלוש שנות מאסר על תנאי, הוא נדרש להשתתף בקורס של שלושה חודשים בנושא נהיגה בשכרות ועליו לשלם כ-7,000 דולר כפיצוי. הוא לא יאבד את רישיון הנהיגה שלו, אלא יידרש להשתמש במכשיר הדורש בדיקת אלכוהול בנשיפה לפני שהמנוע יוכל להתניע את הרכב.

פלוסי לא היה בבית המשפט לדיון בגזר הדין ביום שלישי. התאונה אירעה בשעות הלילה באוקוויל, קליפורניה, כשעזב את ביתו של חבר ותיק ותורם דמוקרטי. על פי דיווח משטרתי הוא נהג עם הפורשה 2021 השחורה שלו, וכנס בג'יפ של נהג אחר ליד ביתו. לפי הדיווחים שני כלי הרכב נהרסו.

פלוסי הראה לשוטרים במקום כרטיס המראה שהוא חבר בארגון צדקה שתומך בשוטרים במשטרת קליפורניה, כך לפי תלונה במשטרה. גברת פלוסי הייתה באותו זמן בצד השני של המדינה, ברוד איילנד, ונשאה נאום סיום באוניברסיטת בראון. משרדה סירב להגיב ואמר שזה "עניין פרטי".

ננסי פלוסי נהיגה בשכרות בית הנבחרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד