כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
תקיפות וכתובות נאצה

שוב שנאה נגד יהודים: צלבי קרס במסלול חרדים

צלב קרס נמצא על שביל הליכה המשמש חרדים רבים במחוז רוקלנד. ילד חרדי הותקף על ידי שלושה אנטישמים וכיפתו נחטפה ממנו. שני האירועים הם המשך למקרי אנטישמיות בארה"ב נגד חרדים

שוב שנאה נגד יהודים: צלבי קרס במסלול חרדים
צלב הקרס על האבן צילום: Yeshiva world news

צלב קרס נמצא מרוסס על סלע בשביל הליכה המשמש חרדים רבים במחוז רוקלנד במיוחד בימים אלה. סמל השנאה נמצא על שביל בפארק קאקיאט, ממש מחוץ למונסי, ניו יורק.

בהודעה שנמסרה מטעם משרד המחוז והשריף לאתר Yeshiva world news נאמר, "ביום שלישי, המשרד שלנו קיבל התראה על כתובות נאצה אנטישמיות שנמצאו בפארק קאקיאט לאורך הנהר, משרד השריף של מחוז רוקלנד והיחידה למשאבים סביבתיים קיבלו הודעה מיידית ונקטו בפעולה מהירה כדי לחקור ולמחוק את הסמל".

"אנחנו נגעלים וכועסים מהוונדליזם המתועב הזה שמופיע שוב במחוז היפה שלנו. מילים ושפה מלאת שנאה כמו זה הוא עלבון לתושבי רוקלנד. הממשל שלי מתחייב לעבוד עם רשויות אכיפת החוק כדי למצוא ולהביא את הפושעים לעמוד לדין".

במקרה אנטישמי נוסף, שלישיית בני נוער מלאי שנאה רדפה אחרי ילד חרדי בן 13 שירד מאוטובוס בסטטן איילנד, חטפה את הכיפה מראשו וברחה איתו, כך מסרה המשטרה ביום שלישי. השוטרים פרסמו תמונות של החשודים ומבקשים את עזרת הציבור בזיהוי כדי להביא למעצרם.

שלושת האנטישמים שתקפו את הילד החרדי

הקורבן הצעיר נסע באוטובוס MTA S79 בשדרות הילן. בניו דורפ בסטטן איילנד כאשר שני נערים ונערה החלו להטריד אותו בחודש שעבר, כך נמסר מהמשטרה. כשהאוטובוס נעצר, השלישייה רדפה אחרי הילד שירד מהאוטובוס, חטפה את הכיפה מראשו וברחה איתה. היחידה לפשעי שנאה של משטרת ניו יורק חוקרת את האירוע.

אנטישמיות בארה"ב תקיפה אנטישמית סטטן איילנד מחוז רוקלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד