כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
המטבח המושלם

מקררים לוהטים: כך ניתן לרכוש את המותגים המובילים במחיר מוזל

עם מותגים מובילים, עיצובים מרהיבים והנחות עד חצי המחיר, חנות מותגי מוצרי החשמל SMEG ו-W-white westinghouse בפתח תקווה מובילה מהפכה של ממש בעולם עיצוב המטבח • השירות המקיף שתקבלו, יבטיח  שתצאו מרוצים, עם המטבח המושלם שתמיד חלמתם עליו

מקררים לוהטים: כך ניתן לרכוש את המותגים המובילים במחיר מוזל
מקררי smeg צילום: יח"צ

מוצרי חשמל הם הפנים של המטבח שלנו. הצבעים שלהם קובעים את הטון & סטייל השורר בבית והם מעצבים לנו את חווית השהות בבית ביומיום.

לכן בעניין הזה קולקציית מוצרי הבוטיק של SMEG ו-W-white westinghouse מהווה בשורה חשובה, מאחר והיא אינה מפסיקה להתפתח ולהתרחב והיא כוללת מגוון מוצרי חשמל גדולים וקטנים למטבח ומהווה דגל בתחום אופנת הריהוט שמשנה לנו את פני המטבח.

רוצים לקבל שירות מקיף? חייגו:072-3952197


מקרר מודרני • יח"צ

וכאן מגיעה הבשורה החשובה, אם בעבר חשבנו כי על מנת לרכוש מקרר או תנור מהמותגים המובלים בעולם, צריך לשלם כסף רב, הרי שהמשוואה הזו יצאה מכלל שימוש בזכות חנות מותגי מוצרי החשמל - SMEG ו-W-white westinghouse.

החנות מאפשרת לכם לרכוש ממוצרי התצוגה או מליין העודפים של החנות וכך לחסוך עלויות ניכרות, לעתים עד חצי משווי המוצר.

באולם התצוגה של החנות, הממוקמת בקריית אריה בפתח תקווה, ניתן למצוא מגוון מותגי מוצרי חשמל, לרבות מקררים, תנורים, מיקסרים ועוד, בעלי גוון עיצובי ייחודי ושלל צבעים בוהקים ומלאי חיים, כך שניתן להתאים אותם לסגנון העיצוב האישי של המטבח שלכם. המקררים מגיעים במגוון גדלים וניתן להשיג מקררים בעלי יכולת קיבולת תכולה ענקית, של 800, 1000 ו-1200 ליטר.

אל תטעו לחשוב כי הבשורה של SMEG ו-W-white westinghouse מסתיימת כאן. צוות החברה מציע גם ייעוץ עיצוב למטבח, כזה שמשתלב היטב עם הסגנון האלגנטי והייחודי של מוצרי החברה.

יש להדגיש כי כל מוצרי החברה הינם בעלי תו תקן ואיכות אמריקאי.



כמו כן, מנהלי החברה מעניקים שירות בכל שעות היממה, במגוון דרכי ההתקשרות, על מנת להעניק את המענה המקיף ביותר עבור לקוחותיה.

אור שורי, מנהל המתחם, בעל ותק של שני עשורים בתחום מוצרי החשמל, ייעץ לכם ויעניק לכם את מיטב השירות ויכוון אתכם בדרך להגשמת החלום העיצובי שלכם.

אז בפעם הבאה שאתם רוצים לחדש את המטבח שלכם ולעצב אותו ברמה המקצועית ביותר. חייגו:072-3952197

 

מקרר תנור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד