כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הרב שמעון רגובי יו"ר ארגון מזור נפגש עם הנהלת מכבי שירותי בריאות

בפגישה שקיימו בכירי מכבי הרב בן ציון פדר מנהל שיווק מגזר חרדי והרב משה שלזינגר מנהל דוברות ותקשורת במגזר החרדי עם היועץ הרפואי ויו"ר מזור הרב שמעון רגובי סיכמו הצדדים להדק ולהעמיק את שת"פ לתועלת הציבור המבקש להסתייע ולקבל הכוונה רפואית * הרב שלזינגר: "כמי ששנים רבות מצוי במערכת הרפואית אני מכיר ויודע עד כמה חשובה הפעילות של הרב רגובי וצוותו אשר מצויים למען הציבור בשעות הכי קשות של האדם שזקוק לסיוע והכוונה"

הרב שמעון רגובי יו"ר ארגון מזור נפגש עם הנהלת מכבי שירותי בריאות
הרב רגובי אצל ראשי מכבי צילום: יח"צ

פגישה מקצועית ותועלתית התקיימה באחרונה בין יו"ר ארגון 'מזור' הרב שמעון רגובי עם בכירי קופת החולים מכבי מנהל המגזר החרדי הרב בן ציון פדר ומנהל דוברות ותקשורת למגזר החרדי הרב משה שלזינגר, במסגרתו סיכמו הצדדים על העמקת שיתוף הפעולה לתועלת הציבור.

במהלך הפגישה הוצגה ההתפתחות הענפה בארגון 'מזור' שהוקם ע"י הרב שמעון רגובי – יועץ רפואי ותיק, ומתמקד ביעוץ, הכוונה, ליווי ומתן מידע רפואי. 

בפני בכירי מכבי הוצגו הנתונים המרשימים של מערך הפניות של הארגון המעניק מענה לפניות רבות המגיעות מידי יום, באמצעות מערכת משוכללת ויעילות ללא המתנה רבה בטלפון. הייעוץ מותאם אישית לכל פונה, תוך לקיחת מכלול הנתונים ובדיקת כל האפשרויות והאמצעים על מנת לתת לפונה את התשובה המקצועית ביותר. הייעוץ, הליווי והמידע ניתנים במקצועיות תוך שימוש בטכנולוגיות חדישות ובאנשי מידענות רפואית.

הרב שלזינגר התפעל מאוד מהנגשת הייעוץ הרפואי לציבור הרחב המבקש לקבל את היעוץ הרפואי הטוב ביותר והמקצועי ביותר, וביקש מהרב רגובי להעמיק עוד יותר את שיתוף הפעולה בין מכבי לבין 'מזור'.

הרב שלזינגר שעוסק אף הוא שנים רבות בתחום הרפואה ציין כי "מזור כשמו כן הוא מעניק מזור לציבור. כמי ששנים רבות מצוי במערכת הרפואית אני מכיר ויודע עד כמה חשובה הפעילות של הרב רגובי וצוותו אשר מצויים למען הציבור בשעות הכי קשות של האדם שזקוק לסיוע והכוונה".

הרב שמעון רגובי הודה לרב שלזינגר ולרב פדר על המילים החמות וציין את המקצועיות והאנושיות הקיימת במכבי על כל סניפיה לצד רשת אסותא המצויה בבעלותה אשר מהווה כתובת חשובה לציבור המבקש לקבל את הניתוחים והטיפולים המבוצעים בהם.

 

 

שמעון רגובי מכבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד