כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מודה לציבור על התפילות

אב המשפחה שנפצעה בתאונה: "יש דרך לעבור"

יממה לאחר התאונה שבה נפצעו הוא, רעייתו ושני ילדיו, אב המשפחה החרדית מודה לציבור על התפילות ומעדכן על מצבם | שני הילדים משתחררים מבית החולים ומצב האם משתפר

אב המשפחה שנפצעה בתאונה: "יש דרך לעבור"
תאונה בצומת גבעת ירוחם צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה

אב המשפחה שנפצעה אתמול (שלישי) בתאונת דרכים סמוך לצומת גבעת ירוחם, המחלים בעצמו מודה לציבור על התפילות לרפואת רעייתו, בנו ובתו שנפצעו בתאונה ומעדכן על מצבם.

בהודעה ששיגר מבית החולים פוריה בטבריה, כתב: "תודה לכל אחד ואחד מכם על התפילות והברכות והדאגה. ברוך השם אני מרגיש יותר טוב, עדיין יש דרך לעבור אבל בחסדי השם עברנו ניסים גדולים ובעז"ה גם הלאה. גם מצבה של רעייתי שתחי' משתפר מאוד והרופאים מרוצים מאוד מההתקדמות. שני ילדיי משתחררים בעז"ה היום מבית הרפואה".

"ושוב תודה לכולם על התפילות והברכות והדאגה. סליחה שאני לא מספיק להגיב לכל אחד ואחד ולענות לטלפונים. עדיין קשה לי קצת. תודה על הכל.
מוטי".

הציבור מתבקש להמשיך להתפלל לרפואתם השלימה של בני המשפחה, ר' מרדכי בן ציון בן הינדא, רעייתו, גילה אסתר בת נעמי ליפשא זיסל, ילדיהם שלמה אליעזר בן גילה אסתר, ומרים בת גילה אסתר.

רכב המשפחה בזירת התאונה. צילום: כבאות והצלה.

כזכור, אתמול דיווחנו כי בתאונת דרכים שהתרחשה בשעות הבוקר (שלישי) בצומת גבעת ירוחם, נפצעו ארבעה בני משפחה חרדית.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 09:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על תאונת דרכים בין שני כלי רכב בצומת ירוחם לכיוון באר שבע על כביש 234. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים סורוקה 8 פצועים, בהם: גבר בן 45 במצב בינוני עם חבלות בגפיים ובפלג גופו העליון ו-7 קל.

בין הפצועים ארבעה בני משפחה המשתייכת לחסידות פיטסבורג שבאשדוד. בביהמ"ד של חסידי פיטסבורג באשדוד נקראו לאחר תפילת מנחה פרקי תהילים ברוב עם בראשות האדמו"ר לרפואת הפצועים כאשר מצבן של האם והבת מוגדר קשה.

תאונת דרכים משפחה חרדית ירוחם תפילות רבים תפילות לרפואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד