י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מסתמן: בני ברק תלך לבחירות • איך זה קרה?

במטה החרדי בליכוד עושים הכול למען בחירות בבני ברק • הרעיון של וידר: הקמת מפלגת קש ומניעת דיל בין הליכוד המקומי לזייברט • ככל הנראה, הבחירות סופיות

אילוסטרציה
אילוסטרציה

מאז התקבלה ההחלטה על החובה לערוך בחירות בבני ברק, החלו בסניף הליכוד המקומי לגבש את רשימת הליכוד לבחירות הקרובות.

במקום הראשון יוצב יו"ר הסניף, שלמה אלמגור. ליעקב וידר יו"ר המטה החרדי בליכוד ניתן המקום הרביעי. הדבר הוא בהחלט לשביעות רצונו, שכן מה שמניע אותו הוא קיום ההליך הדמוקרטי של הבחירות, ולאו דווקא השתלבותו האישית ברשימת הליכוד בעיריה.

במטה החרדי בליכוד הביעו, מחד, סיפוק על ההחלטה, מאידך התקשו לבטל את החשש מתרגיל צפוי לפיו יצליח ראש העיר המיועד, חנוך זייברט, לסגור עם יו"ר סניף הליכוד בבני ברק שלמה אלמגור על ביטול הבחירות בתרגילים כאלו ואחרים. למרות שאיש אינו מבין מה עומד בבסיס ההתעקשות של זייברט על ביטול הבחירות, יתכן שמדובר בתחרות אישית בינו לבין ראש העיר הקודם יעקב אשר, שהצליח למנוע בחירות. הגם שבאופן רשמי אין לכך כל אישור וההסברים הם שצריך למנוע בזבוז כספי ציבור וכד'.

הרעיון המבריק החדש של וידר: הרצת רשימת קש, בשם "גם בבני ברק יהיו בחירות",רשימה שתכפה את קיום הבחירות בכל מקרה ותמנע כל דיל או שטיק בין הצדדים.

ברגע שייערכו הבחירות, אין חוק שמחייב עריכת קמפיין, ומפלגת הקש תשקע לאחר שהשיגה את מטרתה.

בכדי למנוע ניסיון נקמה ליכודי בדמות הדחת חברי המטה החרדי מסניף בני ברק של הליכוד, השיגו החברים החלטה מהוועדה המוניציפאלית על כך שמאחר והם מסתפקים במקום הרביעי וויתרו על המקומות הראשונים, הרי שאם וכאשר יחליטו להריץ רשימה מטעמם לא יודחו. הדברים אף מגובים בפרוטוקול רשמי.

מה שהופך את הבחירות לעירית בני ברק לעובדה מוגמרת, כך נראה, לפחות נכון לעכשיו.
בחירות וידר המטה החרדי ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד