כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חיסול מסתורי נוסף

פקיד של פוטין נהרג בפיצוץ מכונית תופת באוקראינה

איוון סושקו, בן 40, נהרג אתמול בפיצוץ מכונית תופת באזור זפוריז'יה. האיש, אזרח אוקראיני, הוצב כפקיד פרו-פוטין על ידי חיילים רוסים במאי האחרון. על פי דיווחים ברוסיה סושקו לקח את בתו לפעוטון בזמן הפיצוץ

פקיד של פוטין נהרג בפיצוץ מכונית תופת באוקראינה
איוון סושקו צילום: באדיבות המצלם

אזרח אוקראיני שפעל כפקיד פרו-פוטין באזור זפוריז'יה הכבושה נהרג אתמול (רביעי) בפיצוץ מכונית תופת, מספר ימים לאחר שבתו של אולטרה-לאומני רוסי מוכר נהרג באופן דומה בסוף השבוע.

איוון סושקו, אב לילד אחד, בן 40, נהרג אתמול כשמכונית תופת התפוצצה, פצצה הוטמנה מתחת למושב שלו, בדומה לחיסול של דריה דוגינה בתו של הפילוסוף הלאומן אלכסנדר דוגין מקורבו של פוטין.

תמונות המכונית שצולמו לאחר הפיצוץ הראו את דלת הנהג מקומטת כשכל החלונות מפוצצים ופסולת הרכב מפוזרת על פני הכביש. על פי דיווחים ברוסיה סושקו לקח את בתו לפעוטון בזמן הפיצוץ. על פי דיווחים התינוק לא נפגע באופן קשה.

סושקו הוצב כראש 'הממשל הצבאי-אזרחי' של מיכאילבקה על ידי כוחות הכיבוש רוסיה במאי, באזור שבו המפעל הגרעיני הגדול באירופה נמצא במצור רוסי. גורמים רשמיים אוקראינים עדיין לא הגיבו על הפיגוע, אך הנשיא וולודימיר זלנסקי הכחיש בתוקף שסוכניו ביצעו את חיסולה של דריה דוגינה, בת 29, בתו של 'המוח של פוטין', בסוף השבוע.

מלחמת אוקראינה רוסיה חיסול פוליטי ולדימיר פוטין דריה דוגינה איוון סושקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד