כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
Coke מיוזיק

כוכבי הזמר מסכמים את פעילות קוקה-קולה: "חוויה עוצמתית ומרגשת"

המשתתפים בפעילות Coke מיוזיק של קוקה-קולה זכו לחוויית מוזיקה מקפיצה ויוצאת דופן שבה נהנו מחדרי קריוקי ייחודיים עם מוזיקה חסידית איכותית ופינוקים, חלקם אף זכו לקומזיצים משותפים עם כוכבי הזמר החסידי ולפעילויות מיוחדות שנערכו במקום • אמני המוזיקה שהשתתפו בפעילות מסכמים את החוויה המוזיקלית העוצמתית והמרגשת •  יואלי דיקמן: "זה היה 'וקווי ה' יחליפו כוח' – אינטרפרטציית 2022"

כוכבי הזמר מסכמים את פעילות קוקה-קולה: "חוויה עוצמתית ומרגשת"
איינהורן ודיקמן במתחם צילום: יח"צ

עשרות משפחות, בחורי ישיבות ובנות סמינר גדשו את מתחם הקריוקי Coke מיוזיק של קוקה-קולה, שהותאם במיוחד לקהל החרדי, ובו 75 זוכים מאושרים נטלו חלק עם חברים או בני משפחה בחוויה מוזיקלית מקפיצה.

במסגרת הפעילות רכשו המשתתפים מכל רחבי הארץ את אחד ממוצרי קוקה-קולה ולאחר מכן שיחקו באתגר טריוויה מוזיקלי וענו על שאלות מעולמות השירה והנגינה בקו פעילות ייעודי. 75 המשתתפים שענו את התשובות הנכונות בזמן הקצר ביותר זכו בכרטיס קבוצתי למתחם.

המשתתפים נהנו ממתחם קריוקי ייחודי שכלל בתוכו מגוון חדרים מעוצבים עם מערכת סאונד משוכללת ומסכי מולטימדיה ענקיים שדרכם בחרו את טון השירה המתאים להם, וכן לצפות במילות השיר בהתאם לקצב המנגינה. כמו כן התפנקו הזוכים עם פחיות קוקה-קולה שחולקו במקום, לצד פיצות, פופקורן ופינוקים רבים נוספים. במתחם אף נערכו בחלק מהזמן פעילויות נושאות פרסים יקרי ערך לזוכים ומלוויהם שהגיעו למתחם, ובסופן חלק מהמשתתפים חזרו הביתה עם אוזניות jbl חדשות ואיכותיות, מערכת קריוקי ביתית ועוד...

השיא נרשם כאשר כוכבי הזמר החסידי קפצו במפתיע לחדרי הקריוקי לשיר ולשמוח עם חלק מהמשפחות והבחורים. בין הזמרים שנטלו חלק בפעילות: יואלי דיקמן, שמחה פרידמן ופיני איינהורן. שוחחנו עימם כדי לקבל רשמים מחוויית המוזיקה יוצאת הדופן.

"היו שם חדרי קריוקי על טהרת הקודש", משתף אותנו כוכב הזמר שמחה פרידמן בחוויה מהזווית שלו, "לא רק מהבחינה הזו שלראשונה מיזם קריוקי הוקדש לשירה החסידית, אלא גם מהפן הזה שבמקום, למשל, קבוצת בחורי ישיבה החליטה לפתוח את הפעילות בסיום מסכת, שלאחריו שרנו 'בזכות התורה' וקידשנו שם שמיים בזכות המוזיקה".

איך הגיבו המשתתפים לכניסה שלכם למתחם?

"הם הופתעו ממש. שרו גם חלק מהלהיטים שלי כמו 'יתגדל', 'בקרוב' ו'לא לפחד'. בחלק מהחדרים הגענו כמה זמרים יחד והייתה שם שמחה עצומה. עשינו להם שם קומזיצים משותפים וכולם פצחו בשירה סוחפת מהלב. אפשר לומר לסיכום כי זו הייתה בהחלט חוויית המוזיקה של הקיץ".


פעילות קוקה-קולה • קרדיט: יח"צ

גם 'מלך הקומזיצים' פיני איינהורן התרגש באופן יוצא דופן: "אני רגיל להופיע בפני קהלים גדולים ולכן חששתי מאוד לפני כן, איך יהיה להופיע בתוך חלל קטן וסגור. אולם זו הייתה חוויה בלתי רגילה. יכולתי להתחבר ולדבר עם כל אחד ולשוחח על המוזיקה שהם אוהבים וזה היה פשוט מדהים".

גם הכניסה של איינהורן למתחם הפתיע מאוד את הנוכחים. "הייתה פעם באחד החדרים ששרו בדיוק את השיר החדש שלי 'תאמין בה'' ואז אני פותח את הדלת ומצטרף אליהם לשירה. זה היה מיוחד מאוד".

"היה מדהים לראות את הקבוצות נהנות מזמן איכות מיוחד", משתף אותנו היוצר והמלחין יואלי דיקמן, "במקום שילכו לשיט בכנרת, הם נהנו מחוויית מוזיקה נדירה, נתנו לכל אחד את הצ'אנס שלו, את ההזדמנות שלו לשיר".

עוד הוא מוסיף כי "גולת הכותרת היא המנעד הרחב של המשפחות ומגוון האנשים שפגשנו שם. חבר'ה שמנותקים מכל התחום של שירה ומוזיקה, פתאום גילו דברים חדשים ומדהימים על עצמם". גם דיקמן בוחר לציין לשבח את ה'סיום' שנערך במקום. "בחורים מאחת הישיבות הגדולות והמוכרות ערכו שם סיום על גיטין, והיה מרגש לראות שגם בבין הזמנים, לצד ההתפרקות, לא שוכחים את הלימוד ואת התורה. וקווי ה' יחליפו כוח אינטרפרטציית 2022".

איך זה לעבור מבמת ההופעות והחתונות לחדר קריוקי?

"זו חוויה עוצמתית ומרגשת. גם בחתונה אני אוהב לרדת מהבמה, להשתתף עם הקהל. בשונה מאירועים, כאן כולם נמצאים יחד בגובה העיניים ומשתפים פעולה, וזה דבר מדהים".

יעל בוימל, מנהלת יחידת קהלים בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים (CBC): "שמחנו ללוות את עונת הקיץ בכלל ואת תקופת 'בין הזמנים' בפרט, בפעילות מיוחדת ששמה דגש על חוויית מוזיקה איכותית ומרגשת. בשנים האחרונות פעילות הקיץ של קוקה-קולה היא חלק בלתי נפרד מהווי הקיץ החרדי ונמשיך כך בעזרת ה' גם בשנים הבאות".

 

קוקה-קולה יואלי דיקמן קריוקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד