כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
משפחת מרדוק נחלצה לסייע

בגלל הגיור: טראמפ כמעט טרפד נישואי ביתו עם קושנר

ג'ארד קושנר, חתנו והיועץ הבכיר של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, חשף בספר זיכרונותיו כיצד הוא ובתו של טראמפ כמעט ובטלו את השידוך בגלל כעסו של טראמפ שבתו צריכה לעבור גיור. משפחת מרדוק העשירה וחברים נוספים קידמו את השידוך והגיור שלבסוף יצא לפועל

בגלל הגיור: טראמפ כמעט טרפד נישואי ביתו עם קושנר
ג'ארד קושנר עם חותנו הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

בספר "שובר היסטוריה: זיכרונות בבית הלבן", מתאר ג'ראד קושנר כיצד הנשיא העתידי טראמפ הרס את הצעת הנישואין המפתיעה שלו לאיוונקה. השניים נפגשו ב-2007 לארוחת צהריים עסקית בהוראת טראמפ שרצה שאיוונקה תבדוק אם ג'ארד מעוניין לרכוש נכסים מהמשפחה. "דיברנו על עסקים, אבל השיחה פנתה עד מהרה לתחומי עניין אחרים שהיו לנו", כתב קושנר.

אבל חודשים לאחר מכן, "כשהבנתי שאני מעונין להינשא לאיוונקה, הייתי מודאג לגבי הדתות השונות שלנו. עד כמה שזה היה קשה וכואב, נפרדתי ממנה", כתב קושנר. "איוונקה אמרה לי שזאת ההחלטה הגרועה ביותר בחיי, היא צדקה".

קושנר כותב שהופתע לראות את איוונקה מספר חודשים לאחר מכן בהפלגה בים התיכון שאליו הוזמן על ידי חברים משותפים וונדי מרדוק, אז אשתו של איל התקשורת רופרט מרדוק. קושנר תיאר את ארוחת הצהריים בריביירה הצרפתית, כאשר לאחר הארוחה הם זכו להופעה של המארח וחבריהם.

"ככל שהחודשים חלפו, איוונקה אמרה לי שהיא פתוחה לבחון את האפשרות להתגייר", כתב קושנר. השניים החלו להיפגש עם רב ולקיים יחד ארוחות שבת. הם התחילו להזמין ממעדניית Second Ave הכשרה במנהטן, אבל איוונקה המשיכה להחליף את האוכל בארוחות ביתיות משלה.

ככל שהקשר נעשה רציני יותר, איוונקה הציעה לקושנר לפגוש את אביה. קושנר התקשר לטראמפ והאחרון הציע להם לצאת לארוחת צהריים - דבר שאיל הנדל"ן עשה לעתים רחוקות. "כשהתיישבנו, יכולתי להרגיש את קולי רועד כשהצלחתי לומר שאיוונקה ואני נעשים יותר רציניים ושהיא בתהליך של גיור", כותב קושנר.

"ובכן, תן לי לשאול אותך שאלה" ענה טראמפ. "למה היא צריכה להתגייר? למה אתה לא יכול להתנצר?" קושנר כותב; "עניתי שזו שאלה הוגנת, אבל איוונקה קיבלה את ההחלטה בעצמה, ושנינו בנוח עם זה", ממשיך קושנר.

"זה נהדר" אמר טראמפ "רוב האנשים ממילא חושבים שאני יהודי, רוב החברים שלי יהודים. יש לי את כל המזכרות האלה מבתי הכנסת, הם אוהבים אותי בישראל". אבל אז, טראמפ הזהיר את קושנר שכדאי לו להיות רציני לגבי בתו, כי יש לו רעיון אחר למי היא יכולה להתחתן.

כשהחליט להציע נישואין לאיוונקה, אמר קושנר כי פנה לאביה של כלתו לעתיד במשרדו והסביר לו כי מתוכננת לו "אירוסין מפתיעים". עם זאת, טראמפ לא הצליח לשמור את החדשות לעצמו. "מאוחר יותר נודע לי שמיד אחרי שעזבתי את המשרד, טראמפ הודיעה לאיוונקה שהיא צריכה לצפות להצעת נישואין קרובה", כתב קושנר.

בני הזוג התחתנו במועדון הגולף הלאומי של טראמפ בבדמינסטר, ניו ג'רזי. טראמפ ביקש מקושנר כיפה כדי ללבוש בזמן החופה.

ג'ראד קושנר איוונקה טראמפ דונלד טראמפ משפחת טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד