כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ביקוש אדיר

בעקבות המיתות המשונות: אלפים מצטרפים למיזם התפילה בראשות גדולי הדור

ביום ראשון ראש חודש אלול זה קורה. היענות חוצה מגזרים למיזם התפילה האדיר של גדולי ישראל בשיתוף קופת הצדקה של ועד הרבנים

בעקבות המיתות המשונות: אלפים מצטרפים למיזם התפילה בראשות גדולי הדור
ועד הרבנים צילום: מתוך אתר העמותה

המיזם שמתחיל ביום ראשון ראש חודש אלול במספר מוקדים ברחבי הארץ יצא לדרך בעקבות ריבוי האסונות והשנה הטעונה שעברה על עם ישראל בארץ ובחו"ל.

ילדים רכים שעלו בסערה השמימה בלהבות אש מכלות, פיגועים רצחניים שהותירו משפחות של אלמנות ויתומים שאביהם אינם עוד, נער שנעלם ועקבותיו לא נודעו, משפחה שנסעה לירושלים וחזרה מבותרת בלי אמא וילדות ועוד מיתות משונות מזוויעות ומחלות מייסרות.

להעברת שמות לתפילה הקליקו כאן>>>

גדולי ישראל, שלוחי הדור שהאחריות הכבדה על הכתפיים שלהם, נערכים למסע תפילה ותחנונים בוקע רקיעים במשך 40 יום, מיום ראשון - ראש חודש אלול תשפ"ב, ועד לרגעי הנעילה של יום הכיפורים תשפ"ג הבעל"ט.

המקומות לתפילה נבחרו בקפידה על ידי גדולי ישראל שגייסו לעזרתם את האבות והאימהות הקדושים, את שריד בית המקדש, הציון המסוגל בעמוקה, קבר ר' יהודה בר עילאי והתנא האלוקי ר' שמעון בר יוחאי ועוד מקומות מסוגלים לתפילה בארץ ובעולם.

מסבירים כי בראש חודש אלול - הקב"ה הוא בבחינת מלך היוצא אל השדה ומאפשר לכל מי שרק רוצה בכך לגשת אליו, להתקרב אליו, לדבוק בו. והוא מקבל את כל הבאים בסבר פנים יפות ובפנים שוחקות.

זה קורה עכשיו, הדלת נפתחת וגדולי ישראל יוצאים למסע קריטי עבורנו. הם פונים לחלות את פני המלך בשדה, לספר לו כמה הלב כואב ומתגעגע, לבקש לו על העתיד.

בואו נעצור ונשקיע רגע של מחשבה בבחירת המסלול שלנו לשנה המבורכת.

להצטרפות הקליקו כאן>>>

ועד הרבנים אסונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד