י"ז אייר התשפ"ד
25.05.2024

קרם פנים אנטי אייג'ינג מסדרת ג'נסיס סאן עם מקדם הגנה SPF50

הפתרון הבדוק של ד"ר פישר לשמירה על עור בריא וצעיר יותר גם בקיץ: להגנה גבוהה מקרינת השמש וסיוע במניעת הזדקנות מוקדמת של העור

קרם פנים אנטי אייג'ינג מסדרת ג'נסיס סאן עם מקדם הגנה SPF50
דר פישר טואלטיקה וקוסמטיקה ג'נסיס סאן צילום: יח"צ

עונת הקיץ החמה מביאה איתה התמודדויות לא פשוטות, מכאבי ראש כתוצאה מהתייבשות ועד הזעה מוגברת. אחת ההשלכות שאנחנו פחות מודעים אליה היא שקרינת השמש מאיצה את הזדקנות העור.

בד"ר פישר מאמינים שהדרך להאט תהליך זה היא שמירה על אורח חיים נכון הכולל בין היתר: תזונה איכותית, פעילות גופנית, אך בעיקר הימנעות מחשיפה בלתי מבוקרת לשמש ושימוש יומיומי בתכשירי אנטי-אייג'ינג לעור המכילים מסנני קרינה.

מחקרים מוכיחים שכ-70% מנזקי החשיפה לשמש מקורם בחיי היומיום ולאו דווקא בחשיפה רבה וממושכת האופיינית לשהייה בשפת הים. בנוסף, כ-90% מסימני ההזדקנות המוקדמת של העור: נמשים, כתמים, יובש, קמטים, רפיון עור ומרקם לא אחיד של העור - מקורם בקרינת השמש. כאשר העור חשוף לקרינת השמש, הוא מייצר פיגמנט הנקרא מלנין. כתוצאה מפגיעה מצטברת של חשיפה לשמש, המלנין מצטבר ונראה על פני העור בצורת כתמים כהים אשר מופיעים, בדרך כלל, באזורים החשופים יותר לשמש – פנים, ידיים וצוואר.

בדיוק לשם כך פיתחו במעבדות המחקר של ד"ר פישר את ג'נסיס סאןקרם פנים אנטי-אייג'ינג עם מקדם הגנה  :SPF50קרם לחות איכותי לעור הפנים והצוואר המכיל הגנה גבוהה מאוד ורחבה מקרינת השמש, מסייע בטיפול ומניעת קמטים וכתמים ובשמירה על חיוניות וגמישות העור. הקרם הינו בעל מרקם קליל המעניק לחות לעור, נספג במהירות ומותיר מראה מט - מה שהופך אותו לבסיס מעולה לאיפור היומיומי, בעל ניחוח עדין לתחושה רעננה ועמיד במים. קרם הפנים של ג'נסיס סאן נבדק דרמטולוגית, הוא מיועד לכל סוגי העור ומותאם גם לעור רגיש במיוחד (היפואלרגני וסנסיטיב) ומומלץ לשימוש על ידי האגודה האמריקאית למלחמה בסרטן.

ג'נסיס סאן מבית ד"ר פישר הינה סדרת אנטי-אייג'ינג המשלבת הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש ומסייעת במניעת הזדקנות מוקדמת של העור. קרם הפנים מכיל מערכת מסנני קרינה העומדת בתקנים האירופאים העדכניים והמתקדמים ביותר, המאפשרת הגנה גבוהה ורחבה מקרינת ה- UVB וה- UVA ומסייעת גם בהגנה מקרינת IR. קומפלקס אנטי-אוקסידנטים בעל פעילות חזקה, המשלב תמצית ענבים, ויטמין E ותה ירוק המסייע לנטרול רדיקלים חופשיים ולמניעת נזקי סביבה ואקלים. מכיל MATRIXYL – אמינו פפטיד חדשני המסייע בטשטוש קמטים וקמטוטים ותורם לשיקום מראה העור. אומגה 3 & 6, שמקורן בשמן פשתן (Linseed Oil), מסייעות בשמירה על הלחות בעור, חיוניותו וגמישותו ומניעת יובש. שימוש קבוע לפני ובמשך החשיפה לשמש יסייע במניעת קמטים, קמטוטים וקווי יובש, יסייע בהפחתה ומניעת כתמי עור, יותיר את עורך רך ונעים למגע לאורך זמן.

ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת

ד"ר פישר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד