כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
התגעגעתם? גם אנחנו

מהיום על המדפים: שוקולד פרה מריר

טבלאות השוקולד האהובות במתכון חדש שפותח יחד עם חברת הקקאו העולמית בארי קליבו 

מהיום על המדפים: שוקולד פרה מריר
שטראוס טבלאות שוקולד צילום: יח"צ

שוקולד פרה מבית עלית, המותג המוביל בישראל בקטגוריית טבלאות שוקולד, חוזר למדפים במתכון חדש שפותח ביחד עם חברת בארי קליבו, יצרנית מעבדות הקקאו מהגדולות בעולם.

הרכב המתכון החדש מאפשר לקרוא לשוקולד Coverture, מאחר והוא מכיל מעל 32% חמאת קקאו ומעל 50% כלל מוצרי הקקאו. השוקולד מעט רך ומותאם הן לאפייה והן לאכילה.

שירי בירמן, מנהלת השיווק של חטיבת הממתקים: "אנחנו גאים להשיק מחדש את שוקולד פרה עלית, השוקולד האהוב על הישראלים. האתגר הגדול היה להגיע לפרופיל טעם הדומה ביותר לטעם המוכר בעקבות הייצור בחו"ל, וזאת על מנת להביא ללקוחותינו מוצר איכותי, הן מבחינת חומרי הגלם והן מבחינת הטעם העשיר"

כחלק מההיערכות שטראוס ועלית להחזרת כלל מוצרי השוקולד, השוקולד יהיה מיוצר בתקופה הקרובה במפעל בארי קליבו בגרמניה והיציקה במפעל נטרה בצרפת. בהמשך, יחזור השוקולד להיות מיוצר במפעל נוף הגליל בישראל.

השוקולד הפופולרי הושק על ידי עלית בישראל בשנת 1934 תחת השם "שמנונית" ובשנות ה-50 החל להיקרא בשפת העם "שוקולד פרה" בגלל דמות הפרה על האריזה. כבר 80 שנה השוקולד האהוב מלווה דורות על דורות של ישראלים, ממש כמו בסלוגן המלווה את המותג: "תמיד איתך שוקולד פרה". לפי נתוני סטורנקסט (2021), שווי השוק של קטגוריית טבלאות השוקולד מוערך בכ-550 מיליון ש"ח, כששוקולד מריר על כל גווניו וסוגיו מהווה מחצית מהמכר, כ-275 מיליון ש"ח.

  • משקל: 100 גרם
  • כשרות: בד"צ העדה החרדית
  • חיי מדף: 18 חודשים

החל מאמצע אוגוסט במדפי רשתות השיווק

שוקולד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד