ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

וורלד 8 - סים בינלאומי

העולם הופך ליותר ויותר נייד. עם האימוץ ההולך וגובר של מכשירים ניידים והשימוש הגובר בהם, מספר השיחות הבינלאומיות עולה גם כן

וורלד 8 - סים בינלאומי
שיחות בחו"ל צילום: פיקסביי

כרטיס הסים הוא שבב קטן ונייד המוכנס לסמארטפונים שלנו. זה מאפשר לנו להתחבר לרשת סלולרית לבצע שיחות ולשלוח הודעות.

בעבר, נהגנו להשתמש בכרטיס טלפון לבצע שיחות בינלאומיות. אבל בימינו, עם עליית האינטרנט הסלולרי ורשתות הדור הרביעי וחמישי, אנו מסוגלים לבצע שיחות בינלאומיות מהסמארטפונים שלנו.

העולם הופך ליותר ויותר נייד. עם האימוץ ההולך וגובר של מכשירים ניידים והשימוש הגובר בהם, מספר השיחות הבינלאומיות עולה גם כן.

הדרך הנפוצה שהייתה ביותר לבצע שיחות בינלאומיות מהטלפון שלך היא באמצעות כרטיס סים ייעודי. כרטיס הסים מספק לך מספר מקומי, אך הוא גם נותן לך גישה לתוכנית שיחות גלובלית המאפשרת לך להתקשר לכל מקום בעולם. את הסים הבינלאומי הזה היה עלינו לרכוש לרוב ממדינת היעד. זה היה דורש מאיתנו לחפש חנויות שמוכרות את הסים הזה.

החיסרון של שימוש בסים מקומי הוא שהוא מוגבל אך ורק למדינת היעד, כלומר, אם אתם מטיילים במספר מדינות תאלצו לרכוש כנראה סים בכל מדינה. אך כיום יש באפשרותנו לרכוש סים בינלאומי.

מה זה סים בינלאומי

היתרון הבולט ביותר של סים בינלאומי כל הסים הבינלאומי של וורלד 8 הוא שהסים מאפשר לנוע במספר מדינות ללא צורך החלפת סים בכל יעד. יתרון נוסף שניתן להטעין אותו בחבילות במגוון רחב של סוגים ולחדש את ההטענה בכל פעם שנדרש, הסים של וורד 8 לא ניתן לחרוג ממגבלת החבילה, לכן לא תקבלו חיובים לא ידועים מראש. לעומת סים בינלאומי של חברות אחרות , בסים הבינלאומי של וורלד 8 היתרה נשמרת לטיסה הבאה ואין צורך לרכוש חבילה נוספת. חברות סלולר לרוב מתקפות את החבילות לזמן מוגבל ולאחר מכן כשפרק הזמן עובר החבילה מתבטלת אף על פי שנשארה יתרה גדולה.

מי צריך סים בינלאומי

בעבר אם היינו שואלים זאת כנראה שהתשובה הייתה מי שיכול להרשות לעצמו לשלם עבור שיחות בינלאומיות או אנשי עסקים. כיום המצב הוא שונה לחלוטין, השמיים הפתוחים גרמו לרבים לטוס מספר פעמים בשנה ושיחות בינלואמיות הפך לנושא מדובר מאוד, החבילות שהוצאו על ידי חברות הסלולר השונות היו גבוהות מאוד ורבים היו מתבססים על תקוות הווי פיי הציבורי. וורלד 8 מספקת סים בינלאומי עם מגוון רחב של חבילות שיכולות שיכולות להתאים לכל אחד שטס, בנוסף תוכלו להטעין את הסים בינלאומי בכמה שיתאים לתקציב שלכם.

אז מי צריך את זה? כל מי שטס! אם אתם רוצים לשמור על קשר עם המשפחה וחברים, לגלוש ודבר גם שאתם בחו״ל סים בינלאומי זה הפתרון המושלם עבורכם.  

 

כרטיס סים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד