א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

מוצרים לשיפור איכות החיים בתקופת הלימודים

תקופת הלימודים במוסדות להשכלה גבוהה עשויה להיות תובענית ואינטנסיבית מאוד במיוחד אם אתם מתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז. לחצים ומתחים שנלווים לדרישות הגבוהות ולמטרה שלכם להגיע להישגים יפים

מוצרים לשיפור איכות החיים בתקופת הלימודים
לימודים צילום: RF123

בשיתוף פרמה גורי

מוצאים את עצמכם עוברים על כמויות אדירות של מידע, משננים חומר, מבצעים סימולציות, מתרגלים ובודקים את עצמכם שוב ושוב, מדלגים משיעור לבחינה, חורשים עד אמצע הלילה על עבודת סיכום או מבלים את סוף השבוע בכתיבת סמינר וחשים לחץ או ייאוש? אתם לא לבד.
תקופת הלימודים במוסדות להשכלה גבוהה עשויה להיות תובענית ואינטנסיבית מאוד במיוחד אם אתם מתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז. לחצים ומתחים שנלווים לדרישות הגבוהות ולמטרה שלכם להגיע להישגים יפים.
לחץ עלול לפגוע בסיכויי ההצלחה, והפרעות קשב וריכוז בהחלט מקשות על המיקוד והסבלנות אשר קריטיים ללמידה ולבחינות. איך תוכלו להירגע, להתרכז ולהצליח יותר בלימודים?
ראשית, חשוב לסגל טכניקות לימוד ולרכוש כלים פרקטיים שיעזרו לכם לעבד היטב את החומר ולשפר ביצועים. שנית, מצאו את אזור הנוחות וצרו סביבת לימוד נעימה ככל שניתן.
בנוסף, בדקו מה יקל עליכם בעת הלימודים, בתהליך ההכנה או במבחנים עצמם בין אם תוספת זמן, למידה קבוצתית או פרטנית, אסטרטגיות שונות, עזרה מעמיתים ועוד.
למרבה השמחה, קיימים מוצרים שיכולים לתרום ולשפר את ההצלחה אצל מי שמתמודד עם הפרעת קשב וריכוז. לפניכם הכרות קצרה עם שני מוצרים שכדאי להכיר לפני שנפתחת שנת הלימודים:

איך מתרכזים טוב יותר?


מי שסובל מהפרעות קשב וריכוז היפראקטיביות יודע שמדובר במאבק מתמשך למצוא את הפוקוס הנדרש ללא הסחות דעת.
כל רעש ברקע או הפרעה עלולים לקטוע את רצף החשיבה, קשה יותר להתרכז בבחינה לאורך זמן, לשבת בסבלנות לאורך הלימודים או להתמודד עם כמויות אדירות של חומרים.
ריכוזית הינה פורמולה המבוססת על צמחים סיניים שנבדקה עם ילדים עם הפרעות קשב וריכוז ונמצאה כמשפרת תוצאות מבחן TOVA. תוכלו למצוא גם ריכוזית לילדים ולמבוגרים וכן ריכוזית קולג' המכילה מכילה תמציות צמחיות של ג'ינקו בילובה, בקופה, סנטלה ועוד תמציות צמחים שמיוחסות להן תכונות שמסייעות לריכוז בספרות המקצועית ויכולות להועיל במיוחד בתקופות צפופות במשימות בהן דרוש ריכוז.

איך נרגעים לקראת הבחינה?


הלחץ גואה ככל שכמות המשימות עולה, ובתקופת הלימודים המטלות מתרבות, הגשות ומבחנים לצד הלחץ להצליח והציפייה להשיג יותר.
לחץ עלול לשבש את התפקוד הפיזי והרגשי ולגרום לתופעות כמו סחרחורת, כאבי ראש, כאבי בטן, דפיקות מואצות או בחילות.
רסקיו מבוסס על תמציות פרחי באך שיכולות לסייע בהתמודדות עם מצבי לחץ זמניים ויומיומיים כמו מצבים רגשיים שונים האופייניים לתקופת הלימודים. רסקיו רמדי מכיל 5 תמציות: סטאר אוף בית לחם, רוק רוז, אימפטיאנס, קלמטיס ושרי פלאם.
ניתן לטפטף כמה טיפות על הלשון או לבחור בפורמט של סוכריות או ספריי, לפי בחירתכם. רסקיו ללא תופעות לוואי ידועות וללא התמכרות.

לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד