כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המכירות עלו

טראמפ קרא את ספר הזיכרונות של קושנר והחמיא לו

החתן והיועץ לשעבר של נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ, אמר שהנשיא לשעבר "נתן לי כמה מחמאות על הספר" בעל 500 עמודים. מכירות הספר עלו מאז הביקורת על הספר

טראמפ קרא את ספר הזיכרונות של קושנר והחמיא לו
הנשיא עם חתנו ונכדיו היהודיים צילום: מתוך פייסבוק

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ ידוע כמי שסרב לקרוא את מסמכי התדרוך שלו כנשיא, אבל לפי חתנו ג'ארד קושנר הוא התחיל לקרוא את ספר 'שובר היסטוריה', ספר זיכרונות מהבית הלבן בן 500 עמודים של חתנו ויועצו לשעבר.

בשיחה עם מנחה ברשת פוקס ניוז בריאן קילמיד ביום רביעי, אמר קושנר: "כשמסרתי לו, הוא אמר, "תראה, זה ספר חשוב מאוד, אני שמח שמישהו כתב ספר שבאמת הולך לדבר על מה שקרה בפועל בחדר". והוא אמר לי שהוא הולך לקרוא את זה".

"אז הוא התחיל לקרוא והוא נתן לי כמה מחמאות על זה עד כה, ושוב, אני מקווה שהוא גאה בזה. אני לא יודע אם הוא יאהב משהו בו".

מנגד, המבקרים לא אהבו את ספרו של קושנר. לויד גרין מ'הגארדיאן' כינה אותו "תערובת של חדשות וצמרמורת" ש"מחלק לכלוך באופן סלקטיבי". ב'ניו יורק טיימס', דווייט גארנר כינה את הספר "רציני וחסר נשמה", ואמר כי "קושנר נראה כמו בובת ראווה, והוא כותב כמו אחד כזה".

"נאמנותו של קושנר לטראמפ נותרה מוחלטת. הקריאה בספר הזה הזכירה לי לראות חתול מלקק את עיניו של כלב", כתב גארנר. קושנר אמר שהוא "קרא את הביקורת הזאת וחשב שהיא היסטרית" ורצה "לתלות אותה על הקיר". הוא גם אמר שהמכירות עלו מאז הכתבה של טיימס. אך הספר אינו מופיע ברשימת רבי המכר של טיימס.

קושנר, נשוי לבתו הבכורה של טראמפ, איוונקה, היה יועץ בכיר של טראמפ. קושנר אמר כי "לפעמים הוא הקשיב ולפעמים הוא לא, אבל נהנינו מאוד לעבוד יחד".

ג'ראד קושנר ספר חדש דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד