כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שנתיים אחרי בתו

החסיד מ'הוילה' העתיקה בקרית ויז'ניץ הלך לעולמו

בקרית ויז'ניץ נפרדים בערב שבת מהרה"ח ר' הערשל שיין ז"ל שהלך לעולמו בגיל 88. היה מפורסם בשיכון החסידי בבני ברק כבעל ה'וילה' היחידה והעתיקה. המנוח קבע בכל יום עיתים לתורה ב'שיעורי תורה ברבים'. הלוויתו תתקיים לפני שבת בבני ברק

החסיד מ'הוילה' העתיקה בקרית ויז'ניץ הלך לעולמו
הרה"ח ר' צבי (הערשיל) שיין ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: אבל ברחובות קרית ויז'ניץ בבני ברק עם פטירתו של הרה"ח ר' צבי (הערשיל) שיין ז"ל, מזקני תושבי השיכון החסידי והוא בן 88 בפטירתו.

המנוח נולד בכ"ו סיון תרצ"ד, לאביו הרב שמואל שיין ז"ל ולאמו מרת מרים ע"ה, היה מפורסם בשיכון ויז'ניץ בבני ברק כמי שמתגורר בוילה עתיקת יומין ברחוב אהבת שלום בכניסה לקרית ויז'ניץ, מדובר בדירה ציורית ועתיקה שמעולם לא שופצה עקב הוראתו של הרבי בעל ה'אמרי חיים' זצ"ל שעל האדם להסתפק במועט. אין תושב בבני ברק שלא מכיר את הוילה הישנה המטה ליפול בכניסה לקרית ויז'ניץ.

כל חייו דבק באדמו"רי החסידות זצ"ל ויבלחט"א, והקפיד כל העת על 'שיעורי תורה ברבים' כל יום בבית המדרש, היה מגיע למרות חולשתו ללמוד את הלימוד היומי כל יום. 

בחודש סיון תש"פ שיכל את בתו, האישה החשובה מרת חיה צביה שיינברגר ע"ה, אשת חתנו יבלח"ט הרה"ח רבי יוסף חיים שיינברגר, מפארי אברכי חצר הקודש ויז'ניץ שנפטרה בדמי ימיה ובחטף אחר שהתייסרה בדומייה במחלה והיא בת 52 בפטירתה. 

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות, חתנים וצאצאים רבים הממשיכים את דרכו בתורה ובחסידות. 

מסע ההלוויה יצא היום (שישי, ערב שבת קודש פרשת ראה) בשעה 15:30 מבית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ לבית החיים ויז'ניץ, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

קרית ויז'ניץ וילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד