כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
זהו סדר המקומות

אצל נתניהו בקיסריה: בן גביר וסמוטריץ' סיכמו על ריצה משותפת

אנחת רווחה בקרב מחנה הימין שמאוגד תחת הנהגתו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו. כשעה לפני כניסת השבת חתמו בן גביר וסמוטריץ' על הסכם ריצה משותפת בביתו של יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו בקיסריה, לאחר שזה הזמין את השניים אליו מתוך דאגה לאחדות הגוש והצלחתו 

אצל נתניהו בקיסריה: בן גביר וסמוטריץ' סיכמו על ריצה משותפת
בצלאל סמוטריץ ואיתמר בן גביר צילום: חיים טויטו

שעה לכניסת השבת מודיעים בהודעה משותפת מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית על סיכומים לריצה משותפת בין המפלגות בבחירות לכנסת ה-25.

בשעות הצהריים זימן יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו את איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' לפגישה משותפת במעונו בקיסריה והפציר בהם להגיע לאחדות.

כעבור זמן של מו"מ, חתמו השניים על הסכם ריצה משותפת, כאשר 'הציונות הדתית' מקבלת את המקומות 1,3,4,6,8 ואילו 'עוצמה יהודית' את המקומות 2,5,7,9,10. לפי ההסכם בין השניים יחידת מימון של מקום 10 תלך למפלגתו של סמוטריץ'.

בפתק ההצבעה בקלפי ייכתב: "הציונות הדתית בראשות סמוטריץ' ועוצמה יהודית בראשות בן גביר". השניים יפעלו בימים הקרובים לשילוב מפלגת 'נועם' ונציגה ח"כ אבי מעוז בעשיריה השנייה. 

ח"כ בצלאל סמוטריץ' בירך ואמר: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. שמח לבשר לכם שיחד עם חברי איתמר בן גביר הגענו להסכמה על ריצה משותפת בבחירות למען נצחון מחנה הימין בעזרת השם. נמשיך לפעול לחיבורים נוספים. ‏יחד נעשה ונצליח!".

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו מברך על ההסכם שהושג ואומר: "אחדות היא צו השעה כדי להבטיח את ניצחון המחנה הלאומי והקמת ממשלה לאומית יציבה ל-4 השנים הקרובות".

להלן סדר המקומות הנוכחי: 1. בצלאל סמוטריץ', ‏2. איתמר בן גביר (עוצמה יהודית), ‏3. אופיר סופר, ‏4. אורית סטרוק, ‏5. יצחק ווסרלאוף (עוצמה), ‏6. שמחה רוטמן, ‏7. אלמוג כהן (עוצמה), ‏8. מיכל וולדיגר, ‏9. עמיחי אליהו (עוצמה). 10. מקום זה השייך ל'עוצמה יהודית' עדיין לא ידוע.

 

איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ בחירות לכנסת ה-25 מפלגת הציונות הדתית בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד