כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"יש לו אישור"

זו הסיבה שבליכוד הזמינו את עבאס למכונת אמת

יו"ר רע"מ שלח שוב איום לנתניהו וטען הערב ב'פגוש את העיתונות': "יש לי המון ראיות למו"מ בינינו, יש לי את הכתובת של נתניהו בקיסריה בווצאפ" | ח"כ יואב קיש מהליכוד הגיב: "יש לו אישור, שיפרסם כל מה שיש לו, לא היה שום מסמך ומשא ומתן מלבד על החוק לבחירה ישירה"

זו הסיבה שבליכוד הזמינו את עבאס למכונת אמת
מנסור עבאס צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

יו"ר רע"מ מנסור עבאס, תקף הערב את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו וטען כי הוא מנהל נגד רע"ם והח"כים הערבים קמפיין הסתה שבו הוא מאשים אותם בתמיכה בטרור. "תבוא העת שנגיב לכל ההסתה הזאת", אמר בריאיון ל'חדשות 12'. "נתניהו שניהל אתנו מו"מ יוצא בסרטונים ומאשים אותנו שאנו תומכי טרור כאילו אין רשויות אכיפה. אם היינו תומכי טרור היינו במקום אחר לגמרי".

עבאס חזר שוב על טענתו כי הליכוד ניהל עמו משא ומתן להקמת קואליציה וכי יש ברשותו ראיות רבות לכך שהוא יכול לחשוף. "לפני יומיים נזכרתי במשהו", סיפר עבאס, "כאשר פורסם שנתניהו אירח את סמוטריץ' ובן גביר בבית שלו בקיסריה, נזכרתי שגם אני הוזמנתי לשם על ידי נתניהו ויואב קיש. הכתובת של הבית שלו נמצאת אצלי בוואטסאפ".

"יש לי המון ראיות", טען יו"ר רע"ם. "אני בדרך כלל לא מדבר או חושף שיחות פוליטיות או התכתבויות פוליטיות, אבל כאשר נתניהו ממשיך להסית יום יום נגדנו – יש גבול לאן הוא רוצה להוביל אותנו. הוא פוגע בזכות הדמוקרטית והאזרחית שלנו להיות שותפים ומשפיעים".

חבר הכנסת מהליכוד, יואב קיש, הגיב לדברים של עבאס וכתב: "מנסור עבאס ממשיך לשקר. יש לו אישור, שיפרסם כל מה שיש לו, לא היה שום מסמך ומשא ומתן מלבד על החוק לבחירה ישירה". קיש אף הזמין את יו"ר רע"מ לעימות ובדיקה במכונת אמת".

במפלגת הליכוד הגיבו לדברים והכחישו את הטענות של עבאס: "בניגוד ליאיר לפיד שסגר ממשלה עם רע"מ והרשימה המשותפת, הליכוד לא הסכים ולעולם לא יסכים לכלול את האחים המוסלמים בממשלה. העובדה היא שב-2019, כשהימין היה עם 60 מנדטים, רה"מ לשעבר נתניהו סירב להצעות של מנסור עבאס לתמוך בהקמת ממשלה בראשות הליכוד ולכן הלכנו לבחירות. הבחירה בבחירות הקרובות היא ממשלה לאומית יציבה ל-4 שנים בראשות הליכוד, או ממשלה של לפיד עם האחים המוסלמים והרשימה המשותפת".

יואב קיש מנסור עבאס בחירות לכנסת ה-25 בנימין נתניהו מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד