ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
בגובה 30,000 רגל

מטוס נאלץ לבצע נחיתת חירום לאחר שהטייס התעלף

מטוס שטס מברמינגהם - אנגליה לאנטליה - טורקיה, נחת נחיתת חירום. הנוסעים הושארו על המסלול בשדה התעופה בסלוניקי ביוון במשך יותר משעה. הם לא יקבלו פיצוי מכיוון שמצבי חירום רפואיים אינם מכוסים במדיניות הפיצויים של חברת התעופה

מטוס נאלץ לבצע נחיתת חירום לאחר שהטייס התעלף
אילוסטרציה צילום: Pixabay

רגע של אימה בגובה 30,000 רגל ביום שלישי האחרון. טייס של חברת 'ג'ט 2' (Jet2) התעלף, מה שאילץ את טייס המשנה לבצע נחיתת חירום. טיסת Jet2 נסעה מנמל התעופה של ברמינגהאם אנגליה לאנטליה שבטורקיה ב-23 באוגוסט, אך נאלצה לעצור ביוון לעצירה לא מתוכננת, בשל מה שחברת התעופה כינתה "מצב חירום רפואי".

הנוסעים ידעו שמשהו לא בסדר כאשר פרצה מהומה בקדמת המטוס. מטייל אחד סיפר לתקשורת בבירמינגהם שמצב החירום התחיל כשהמטוס פגע במערבולת. "בזמן שכולנו ישבנו שמנו לב שמשהו קורה בקדמת המטוס, חשבנו שמישהו נפגע בשירותים בזמן שחווה מערבולות, ואז נאמר לנו שאנחנו נוחתים ביוון עקב מקרה חירום רפואי על הסיפון".

הנוסע הוסיף שלא נאמר להם שטייס התעלף, המטוס החל לנחות במהירות על המסלול בשדה התעופה בסלוניקי עקב מצבו של הטייס. הנוסע אמר שהצוות עשה "כל מה שהם יכולים". אבל הם לא הורשו לרדת מהמטוס עד שאמבולנס פינה את הטייס החולה, מה שנמשך יותר משעה. מצבי חירום רפואיים אינם מכוסים במדיניות הפיצויים של חברת התעופה Jet2, כלומר הנוסעים המעוכבים לא יקבלו פיצוי. נוסע אחד התלונן שמצב החירום עיכב את תחילת החופשה שלהם בשמונה שעות.

דובר חברת Jet2 מסר לתקשורת כי "טיסת LS1239 מברמינגהם לאנטליה הופנתה לשדה התעופה של סלוניקי כאמצעי זהירות ביום שלישי 23 באוגוסט בגלל שאחד הטייסים חש ברע". דובר החברה אמר שהטיסה הופנתה ליוון כ"אמצעי זהירות, צוות מחליף הוטס לסלוניקי כדי שנוכל להטיס את כולם לאנטליה עוד באותו ערב, אנו רוצים להתנצל בפני כל מי שהושפע מהעיכוב הבלתי צפוי הזה".

נחיתת חירום יוון אנגליה טורקיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד