כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בעיות תשלום

הרשת החברתית של טראמפ נמצאת במצב כלכלי רע

הרשת החברתית של הנשיא לשעבר טראמפ, נמצאת בבעיות כלכליות, מאחר שיש דאגה לגבי עתידו של טראמפ. בעיות תשלום וקהל הולך ומתמעט עוררו ספקות לגבי רשת Truth Social של הנשיא לשעבר. החברה דיווחה שהיא הפסידה 6.5 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה

   הרשת החברתית של טראמפ נמצאת במצב כלכלי רע
אילוסטרציה צילום: Pixabay

הרשת החברתית 'טרו סוישל' Truth Social של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ מתמודדת עם אתגרים פיננסיים.

מיעוט חברים ובעיות תשלום, הביא את החברה שאמורה לרכוש אותו לחשוב שוב, החברה מביעה חשש שצרותיו המשפטיות עלולות להוביל לירידה בפופולריות שלו. כך מדווח ה'וושינגטון פוסט'.

שישה חודשים לאחר השקתה המתוקשרת, לחברה שטראמפ הקים כדי להתחרות עם טוויטר שחסמה את טראמפ, עדיין אין מקור הכנסה מובטח ודרך כלכלית לצמיחה, כך על פי מסמכים של רשות ניירות ערך והבורסה, חברת Digital. World Acquisition שמתכננת לקחת את הסטארט-אפ של טראמפ, חוששת שהחברה לא תצליח.

החברה הזהירה שהרשת עלולה להיפגע אם טראמפ "יהפוך פחות פופולרי או שיהיו מחלוקות נוספות שפוגעות באמינותו". החברה ראתה את מחיר המניה שלה צונח בכמעט 75% מאז השיא שלה במרץ ודיווחה בשבוע שעבר שהיא הפסידה 6.5 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה.

החיפוש של ה-FBI במאר-א-לאגו, אחוזתו של טראמפ בפלורידה, הניע פרץ של פעילות משתמשים ברשת Truth Social, וטראמפ עצמו השתמש יותר ויותר ברשת כאחד המקומות העיקריים שלו. אך ישנם סימנים לכך שהבסיס הפיננסי של החברה החל להישחק. חברת טראמפ הפסיקה לשלם ל-RightForge , שירות אירוח אתרים שמרני, במרץ וכעת היא חייבת לה יותר ממיליון דולר, כך לפי 'פוקס ביזנס'.

החברה גם מתמודדת עם כמה בעיות של תפעול תאגידי. לדוגמא משרד הפטנטים והסימנים המסחריים בארה"ב דחה החודש את הבקשה לסימן המסחרי "Truth Social", תוך ציון "הסבירות לבלבול" לחברות אחרות בשמות דומים.

לטראמפ, המשתמש הפופולרי ביותר באתר, יש כ-4 מיליון עוקבים, והנושאים הפופולריים ביותר של האתר, כולל אשתגים נגד ה-FBI הראו רק כמה אלפי אנשים שפרסמו אותם בימים האחרונים, כך עולה מנתוני האתר. לשם השוואה, טוויטר אומרת שיש לה כ-37 מיליון אנשים בארה"ב שמשתמשים באתר באופן פעיל מדי יום.

דונלד טראמפ רשת חברתית טוויטר וושינגטון פוסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד