כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תנינים קטנים

הסתיר זוחלים בבגדיו: הבריח 1,700 בעלי חיים

גבר מקליפורניה שהבריח יותר מ-1,700 חיות בר לארצות הברית, כולל 60 זוחלים שהוחבאו בבגדיו, הודה בבית המשפט באישומים פדרליים. הנאשם שילם לשותפים "דמי מעבר" כדי להסיע בעלי חיים ממקסיקו לאל פאסו - טקסס

הסתיר זוחלים בבגדיו: הבריח 1,700 בעלי חיים
אילוסטרציה צילום: Pixabay

חוסה מנואל פרז, בן 30 מאוקסנרד קליפורניה ארה"ב, נאשם במספר סעיפי הברחה, כולל אישום של סחר בחיות בר. הוא הבריח יותר מ-1,700 חיות בר לארצות הברית, כולל 60 זוחלים שהוחבאו בבגדיו. התובעים אמרו כי משנת 2016 ועד פברואר האחרון, פרז ושותפיו השתמשו במדיה החברתית כדי לארגן הברחת בעלי חיים ממקסיקו והונג קונג. רובם היו זוחלים וכללו צבי מזנים שונים, צבים מקסיקניים, תנינים קטנים ולטאות מקסיקניים, כך לפי הודעת משרד המשפטים האמריקאי.

על פי החוק האמריקאי אסור לייבא את החיות ללא היתרים על פי אמנה בינלאומית על סחר במינים בסכנת הכחדה, כך על פי משרד המשפטים. על פי כתב האישום, פרז שילם לשותפים "דמי מעבר" כדי להסיע בעלי חיים ממקסיקו לאל פאסו, טקסס, שם הוא שלח אותם לבית קרובי משפחה במחוז ונטורה ומכר אותם ללקוחות ברחבי ארה"ב. לאורך התהליך, פרז השתמש בכינוי "חוליו רודריגז" כדי להסתיר את מעורבותו בתוכנית.

הוא גם נסע לפחות 36 פעם למקסיקו בעצמו כדי לאסוף חיות, וב-25 בפברואר הוא נעצר בזמן שניסה להיכנס לארה"ב עם 60 זוחלים שהוחבאו בשקיות בתוך בגדיו, כך אמרו התובעים. שלושה מהזוחלים מתו. שווי הזוחלים שהוברחו היו כ-739,000 דולר, על פי הערכת הרשויות.

פרז ברח לטיחואנה במקסיקו ביוני, אך נתפס במהירות והוחזר לארה"ב. הוא עלול לקבל עד 20 שנות מאסר פדרלי על כל סעיף הברחה כאשר ייגזר דינו ב-1 בדצמבר.

תנינים טקסס חיות מחמד הברחה צפרדעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד