י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דרמה בהר נוף: מרדף לילי אחרי השודד הנמלט

צעיר ערבי שנעצר בעת שניסה לדקור שוטר סמוי במהלך עיסקת עוקץ, נמלט כשהוא אזוק • לאחר מסע חיפושים לילי, בסיוע תלמידי ישיבות - אותר בבית החולים 'כפר שאול'

צילום ארכיון
צילום ארכיון

דרמה של ממש התרחשה אמש (ב) בשכונת הר נוף בירושלים: בשעה 01:20 נמלט עצור משמירה של שוטרי סיור בתוך מתחם בית החולים כפר שאול, הנמצא בכניסה לשכונה. למקום הוזעקו כוחות משטרה גדולים בסיוע כלבים ומסוק לאיתורו.

מדובר באסיר שנעצר יום קודם לכן, לאחר שניסה לדקור שוטר סמוי במהלך עסקת עוקץ. הוא נמלט כשהוא אזוק בידים וברגלים, וכוחות המשטרה אף נעזרו בתושבים ובבחורי ישיבה תלמידי הסביבה, בכדי לאתר אותו במהירות.

ראשיתו של הסיפור, כאשר בכניסה לכפר נעלין נערכו כוחות של יס"מ ש"י ובילוש מתחנת בנימין לביצוע עסקת עוקץ של סחורה בשווי 35,000 שקלים. אזרח שברכבו היו מסכי טלוויזיה בשווי 35,000 שקלים המתין לחשוד במקום. ברכב בו הייתה הסחורה ישבו לוחמי היס"מ והבלשים. כאשר הגיעו 2 חשודים לבצע את העסקה שלף אחד החשודים סכין יפנית ואיים על לוחם היס"מ שהיה לבוש בבגדים אזרחיים, וכוונתו הייתה לבצע שוד של הרכב והסחורה.

לוחם היס"מ השתלט על החשוד בעזרת קרב מגע, נטרל אותו מהסכין ללא נפגעים ועצר אותו. החשוד השני הצליח להגיע לרכב מילוט, אך זהותו ידועה למשטרה והוא יעצר בהמשך. החשוד שנעצר הוא תושב שכם בן 26 והוא נלקח לחקירה בתחנת בנימין.

במשטרה פונים לבעלי עסקים ומזהירים לא להתפתות ל"כסף קל" להזמנות לסכומים גדולים במפגשים בכניסות לכפרים כאשר המזמינים לא מוכרים, ואין מדובר בעסקים תחת פיקוח ובקרה במעברים מוסדרים. מקרה "העוקצים" חוזר על עצמו ולא תמיד העבריינים מסתפקים בסחורה.

כאמור, העציר הצליח לברוח, ובשעות הבוקר הוא אותר על ידי כוח של לוחמי יס״מ מחוז ש"י בתוך מתחם בית החולים כפר שאול מתחת למבנה. מפקד מחוז ש״י מינה קצין בודק לברור נסיבות האירוע.
הר נוף בריחה ערבי עוקץ אזיקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד