כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מסע האימה לאומן: "הרסו לנו את ראש השנה, פשוט התעללות וביזיון"

כ-250 איש שהיו אמורים להמריא בטיסה לאומן של 'דרך צדיקים' אמש, עדיין ממתינים בנתב"ג • "דחפו אותנו עם הילדים לאולם עם מזרונים, כאילו עשו לנו טובה" • "כל האוכל הלך, הילדים בוכים, פשוט ביזיון, לא יאמן שאנחנו ב-2013" • "הושיבו אותנו שעתיים במטוס מחניק בלי מיזוג" • תיעוד

צילום: ישע
צילום: ישע

סרט אימה בנתב"ג: מאות בני אדם שתכננו להמריא כבר אתמול (ב) לאומן שבאוקראינה, כדי לשהות בראש השנה במחיצתו של רבי נחמן מברסלב, נתקעו שעות ארוכות בשדה התעופה - והישועה עדיין לא נראית באופק.

"היינו אמורים להמריא ב-23:20 בלילה", מספר לנו אחד הנוסעים, "אבל העלו אותנו למטוס רק ב-1 וחצי, התעכבו עד 2, ואז טענו שאסור להמריא עד 4. מיד כשחזרנו סיפרו שהטייסים הלכו לנוח בבית מלון וימריאו רק ב3 בצהריים, ובהמשך הודיעו שדוחים את זה שוב ל-4".

"יש פה מאות אנשים, חלקם עם ילדים, דחפו אותנו לתוך אולם עם מזרונים שעות ארוכות. איזה מין התנהגות זו?" הוא תוהה, ולא שוכח לציין את הנזק המיידי: "יש בשרים במטוס בשווי של 20 אלף שקל, שכבר די ברור שהם יתקלקלו. מי ישלם על זה?"

מדובר בטיסה 7624 של חברת 'דרך צדיקים', המטוס אמנם שייך לחברה הרוסית WIND ROSE, אך הלקוחות המיואשים מאשימים את 'דרך צדיקים'. ניסים חנסב, אחד הנוסעים, מספר: "אנשים וילדים ישנו על הרצפה כמעט יממה, שעתיים ישבנו במטוס מחניק בלי אוויר ובלי מיזוג, זה לא התנהגות אנושית, פשוט תת תנאים. היינו אמורים לצאת אתמול בערב וקיבלנו יחס מתחת לכל ביקורת".

מאות המאוכזבים הפגינו מול המודיעין בשדה התעופה, אך הפתרון טרם נראה לעין. דוד יצחק אלימלך, סוכן ביטוח שתכנן להמריא עם משפחתו, מספר בדמעות: "זה פשוט התעללות וביזיון. לא להאמין שאנחנו ב-2013, ילדים קטנים בוכים, האוכל הלך, כל ראש השנה כמעט נהרס. סגרו אותנו בחדר על מזרונים כאילו עשו לנו טובה בזה, פשוט לא להאמין".

ומה אומרת החברה?

"תירוצים מתירוצים שונים, מתייחסים אלינו בצורה פשוט מחפירה, איפה הנציג של חברת הנסיעות? לאן הוא נעלם עכשיו?"

את תגובת 'דרך צדיקים' לא היה ניתן להשיג עד כה, ולכשתתקבל תפורסם.
אומן טיסה המראה נתב עיכוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד