כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"שלב החקירה הנגדית"

מתן כהנא עומת עם העבר: מה דעתו על החרמת נתניהו? • צפו

ח"כ מתן כהנא המתמודד בבחירות הקרובות ב'מחנה הממלכתי' נשאל היום בתוכנית 'קלמן ליברמן' ברשת ב' האם יגדיר פסילה של בנימין נתניהו כראש ממשלה כ"עזות מצח ומעשה לא דמוקרטי". לאחר שכהנא השיב שלא, עומת עם הקלטה מהעבר שציטטה את דבריו | כך הגיב כהנא

מתן כהנא עומת עם העבר: מה דעתו על החרמת נתניהו? • צפו
מתן כהנא צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר הדתות לשעבר, חבר הכנסת מתן כהנא, שמתמודד בבחירות לכנסת במפלגת 'המחנה הממלכתי' יחד עם גנץ וסער, התראיין הבוקר (ראשון) התראיין ברשת ב' לתוכנית 'קלמן ליברמן' שם עומת עם אמירות מהעבר.

המגיש, העיתונאי אסף ליברמן שאל את ח"כ כהנא האם פסילה של בנימין נתניהו כראש ממשלה היא "עזות מצח ומעשה לא דמוקרטי", כהנא, שלא זכר מה אמר בעבר, השיב: "אתה תגיד את הדבר הזה ואני אגיד לך שאנחנו במצב שבו בנימין נתניהו, שעשה דברים טובים למען אזרחי מדינת ישראל, גורר אותנו פעם אחר פעם למצב של חוסר יציבות שלטונית והגיע הזמן לחתוך את הדבר הזה, להגיד לו תודה ולהמשיך הלאה".

ליברמן, לא הרפה ו"עימת" אותו עם הציטוט שאמר כהנא בראיון בחודש פברואר 2020, אז טען כי פסילה של בנימין נתניהו כראש ממשלה היא "עזות מצח ומעשה לא דמוקרטי". כהנא סירב להתייחס עניינית והשיב: "אני מבין שעברנו לשלב החקירה הנגדית".

מתן כהנא בחירות לכנסת ה-25 המחנה הממלכתי ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד