כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נזדכך ביסורים קשים וקבלם באהבה

תיעוד: מה נחרט על מצבתו של מרן חכם שלום זצ"ל

הבוקר הוקמה המצבה על קברו הטרי של מרן חכם שלום כהן זצ"ל בבית החיים סנהדריה בירושלים. 'בחדרי חרדים' עם הנוסח המלא שנחרט על גבי המצבה. צפו בתיעוד

תיעוד: מה נחרט על מצבתו של מרן חכם שלום זצ"ל
המצבה של חכם שלום כהן זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

הבוקר (ראשון), במלאת השבעה להסתלקותו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצ"ל נשיא מועצת חכמי התורה, נבנתה המצבה על גבי הקבר הטרי בבית החיים סנהדריה בירושלים, על יד קברה של רעייתו הרבנית יעל כהן ע"ה. 

את המצבה בנתה חברת מצבות קולמוס בע"מ בהנהלת הרב מנחם בירנשטוק ובנו שמחה בונים, הם בונים את מצבות הקברים של גדולי ישראל בין היתר בנו גם את מצבת ציונו של מרן הרב שך זצ"ל, מרן הרב אלישיב זצ"ל ומרן הגרמ"ש שפירא זצ"ל, הבוקר הם סיימו לבנות את מצבת מרן חכם שלום כהן זצ"ל.

'בחדרי חרדים' מביא את נוסח המצבה שנחרט באותיות: "פה נטמן אבינו רוענו אשר מסר נפשו להקמת עולה של תורה, העמיד תלמידים לאלפים ורבבות, הנהיג את עולם התורה בעוז ובתעצומות, עמד בראשות ישיבת 'פורת יוסף' למעלה מיובל שנים". 

"איש האמת, שריד לדור דעה, עמודא דצלותא, ברך את עמו ישראל באהבה מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל בן המקובל האלוקי רבי אפרים כהן זצוק"ל והרבנית תופחה מלכה ע"ה נזדכך ביסורים קשים וקבלם באהבה נסתלק לבית עולמו כ"ה מנחם אב תשפ"ב".

הערב סמוך לשקיעה יעלו בניו וחתניו, לצד התלמידים לפקוד את הציון במלאת השבעה להסתלקותו.  

חכם שלום כהן הקמת מצבה בית הקברות סנהדריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד