כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"קיווינו שזו בדיחה טיפשית"

אמא לשלושה ניסתה למכור את בנה כדי לשלם חובות

מתנדבים מארגון צדקה נגד עבדות התחזו כרוכשים, והגיבו לפרסומת של אישה ברוסיה שפרסמה כי היא מוכרת את בנה. הם פגשו אותה במתחם אוכל של קניון שם היא ניסתה למכור להם את בנה בן ה-7, האמא נעצרה

אמא לשלושה ניסתה למכור את בנה כדי לשלם חובות
צללית ילד צילום: pixabay

אישה ברוסיה נעצרה בחשד שניסתה למכור את בנה בן השבע לזרים תמורת 300 אלף רובל (5500 דולר). האישה בת 36, פרסמה את הילד שלה כעומד למכירה כדי לשלם את חובותיה.

נרגיזה, אם לשלושה ילדים, נעצרה תחת חוקי סחר בילדים ברוסיה. מתנדבים מארגון צדקה נגד עבדות, התחזו כרוכשים, והגיבו לפרסומת של האישה. היא הביאה איתה את הילד ואמרה כי "לא היה אכפת לו" שיעבירו אותו למשפחה חדשה. כך דווחו כלי תקשורת מקומיים.

"קיווינו שזה סיפור מומצא, שזו בדיחה טיפשית של מישהו או הונאה בכסף", אמר דובר הארגון. "עם זאת, כאשר הקבוצה שלנו, יחד עם עובדי קבוצת חקירות פשע המאורגן, יצאו ל'עסקה', היינו עדים למכירת הילד. נרגיזה קיבלה את הכסף ונתנה את הילד לאדם שהיא לא הכירה".

האם נעצרה ובנה הועבר לבדיקות בבית חולים. "נרגיזה הסבירה כי בעלה לא אהב את בנה הבכור, והם החליטו למכור את הילד כדי לשלם את החובות שלהם".

הילד שניסתה למכור היה מנישואים קודמים, על פי דיווח אחד בעלה הנוכחי לא התנגד לכך. אך בדיווח אחר נאמר כי בעלה של האישה לא היה מודע לכאורה לתוכניותיה למכור את הילד. יצוין כי הילד אושפז לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, נושא מקום שהותו העתידי עוד לא התקבל. במקביל, איגור מורוקוב, הנציב לזכויות ילדים באזור סברדלובסק, אמר כי תיערך בדיקה על מנת לוודא שזכויותיהם של כל הילדים ממשפחה זו נשמרות.

אולג מלניקוב, מארגון הצדקה 'אלטרנטיבה' הזהיר מוקדם יותר מפני עלייה במספר נשים רוסיות שמוכרות את ילדיהן בהשוואה לשנים קודמות. לדבריו, הנשים מאשימות לעתים קרובות את הקשיים הכלכליים.

 

רוסיה משבר כלכלי מצוקה כלכלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד