כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ארה"ב חוקרת

"יורשת" של רוטשילד נכנסה במרמה לאתר הנופש של טראמפ

אישה אוקראינית התחזתה כבת לשושלת רוטשילד כדי לקבל גישה לאתר הנופש של הנשיא לשעבר טראמפ בפלורידה. היא קראה לעצמה 'אנה דה רוטשילד'. לבשה בגדי מעצבים, ונהגה ברכב שטח של מרצדס בשווי 170,000 דולר

"יורשת" של רוטשילד נכנסה במרמה לאתר הנופש של טראמפ
הנשיא טראמפ משחק גולף צילום: מתוך אינסטגרם

הרשויות בארה"ב בחקירה של אזרחית זרה שהצליחה להשיג גישה למאר-א-לאגו, אתר הנופש של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בפלורידה, שנמצא במרכזה של חקירה של ה-FBI בעקבות מסמכים מסווגים שנעדרים, מה שמגביר את החשש מפני פגמים ביטחוניים במהלך כהונתו ולאחריה.

על פי דיווח ב'פיטסבורג גאזט', אישה אוקראינית המתחזה לחברה בשושלת הבנקאים של משפחת רוטשילד המפורסמת, נמצאת בחקירה לאחר שחדרה למועדון החברים הפרטי במתחם הגולף בתואנת שווא. אינה יאשצ'ישין, בת 33, שיקרה לכאורה לסביבתה שהיא יורשת אימפריית הבנקאות של משפחת רוטשילד והתערבבה עם טראמפ, הסנאטור האמריקאית לינדזי גרהם מדרום קרוליינה ואחרים באירועים במאר-א-לאגו.

הארגון נגד שחיתות OCCRP דיווח כי יאשצ'ישין הוכיח את "הקלות שבה מישהו עם זהות בדויה ורקע לא ברור" יכול לעקוף את האבטחה במועדון של טראמפ. יאשצ'ישין בתו של נהג משאית באילינוי, ועם רקע מפוקפק לכאורה שמחבר אותה להונאות צדקה ופשע מאורגן. טענה כי היא יורשת את אימפריית רוטשילד בעודה מחזיקה בתפקיד כנשיאת ארגון צדקה שהוקם על ידי האוליגרך הרוסי מפלורידה ולרי טרסנקו בקנדה ב-2015.

היא לבשה בגדי מעצבים, ענדה שעון רולקס, ונהגה ברכב שטח של מרצדס בנץ בשווי 170,000 דולר. ה-FBI סירב להגיב, אך מקבילו הקנדי אישר כי יחידת הפשעים שלו פתחה בחקירה על יאשצ'ישין מוקדם יותר השנה, כך דווח ה'גארדיאן'.

"זאת הייתה תחבולה כמעט מושלמת והיא שיחקה את התפקיד", אמר ג'ון לפבר, בנקאי השקעות לשעבר שפגש אותה עם אורחים אחרים סביב בריכת המועדון. היא החזיקה דרכונים מזויפים מארה"ב וקנדה הנושאים את תמונתה ואת השם אנה דה רוטשילד - ורישיון נהיגה בפלורידה עם אותו שם שמציג את הכתובת של אחוזה מפוארת בשווי 13 מיליון דולר במיאמי ביץ' שבה היא מעולם לא גרה.

גב' יאשצ'ישין אמרה בהצהרה בחקירה כי היא מעולם לא השתמשה בשם אחר ולא עברה על שום חוק. בראיון לעיתון בפיטסבורג היא אמרה שהיא לא מכירה את אנה דה רוטשילד. "אני חושבת שיש איזו אי הבנה", אמרה.

היא אמרה שהיא נפגשה עם סוכני ה-FBI ב-19 באוגוסט וכי דרכונים או רישיונות נהיגה שנוצרו עם השם רוטשילד ותמונתה נרקמו על ידי שותפה העסקי לשעבר כדי לפגוע בה. "זה הכול מזויף, ושום דבר לא קרה," היא אמרה.

אך ג'ון לפבר, בנקאי השקעות לשעבר שפגש אותה עם אורחים אחרים ושלושה אורחים נוספים שהתראיינו לסיפור הזה, אמרו שגב' יאשצ'ישין סיפרה שוב ושוב לאנשים לאחר שנכנסה למתחם מר-א-לאגו המפואר שהיא רוטשילד "וכולם אכלו את זה", אמר.

דונלד טראמפ אוקראינה FBI התחזות הברון רוטשילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד