כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
פעמיים כי טוב

ילד בן 10 הציל את אימו מטביעה לאחר התקף

ילד בן 10 הציל את אימו מטביעה לאחר שלקתה בהתקף בזמן ששחתה בבריכה בחצר האחורית של המשפחה בארה"ב. הילד הרים את סנטרה של אימו מעל המים כדי שתוכל לנשום, ואליו הצטרף במהירות סבו, אביה של אימו, שסייע לילד

ילד בן 10 הציל את אימו מטביעה לאחר התקף
אילוסטרציה צילום: pixabay

ילד בן 10 מאוקלהומה ארה"ב הציל את אימו מטביעה בשעה שקיבלה התקף בבריכה בחצר האחורית שלהם. גאווין קיני הציל את אימו, לורי, ב-5 באוגוסט באנוס - אוקלהומה. זאת הייתה הצלה שנייה של הילד, לאחר שניסה תמרון היימליך והתקשר למוקד החירום כשאימו נחנקה מאוכל ב-2021.

לורי האם קיבלה התקף בבריכה שלהם, וגווין מיהר לצלול פנימה. הוא עשה את דרכו אל אימו הטובעת והרים את סנטרה מעל המים, ולפי הדיווחים לא הזעיק עזרה כלל. גאווין לא מסוגל להרים את אימו מהבריכה, אבל סבו סטיבן לואו הופיע מהר והרים את שניהם למקום מבטחים.

לורי כינתה את זה 'אחד הרגעים המפחידים בחיי'. למרבה המזל, הכלב של המשפחה הבהיל את אביה של לורי, סטיבן לואו, שגר בסמוך, והוא מיהר לעזור לבתו. לורי אמרה "אמרו לי מאוחר יותר שהוא לא ביקש עזרה, אבא שלי שגר בסמוך שמע את הכלב נובח והוא רץ החוצה וקפץ פנימה כשגאווין החזיק אותי על הסולם והחזיק את הראש מעל המים". לורי אמרה שזה "אחד הסיוטים הכי גרועים שלי".

"הוא עבר כל כך הרבה איתי ועם הבריאות שלי והוא מתמודד עם זה בחן ובבגרות כזו", אמרה קיני. "המילה גאווה לא מספיקה לתאר אותו ואת מה שאני חושבת עלי

בריכה פרטית אוקלהומה טביעה התקף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד