י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פרטנרים לטרור

ילדים פלסטינים מאדירים את רוצחי אמא ושלושת ילדיה

‏צעירי תנועת פת"ח של יו"ר הרשות מחמוד עבאס אבו מאזן מאדירים את "האסירים הגיבורים" מחמוד אבו ח'ראביש ואדם ג'ומעה ששרפו למוות את רחל וייס ושלושת ילדיה. הפלסטינים ממשיכים לחנך את ילדיהם למות ולרצוח יהודים

ילדים פלסטינים מאדירים את רוצחי אמא ושלושת ילדיה
הילדים מאדירים את הרצח צילום: מכון המחקר 'מבט לתקשורת פלסטינית' (PMW)

‏צעירי תנועת פת"ח של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן מאדירים את "האסירים הגיבורים" מחמוד אבו ח'ראביש ואדם ג'ומעה ששרפו למוות את רחל וייס ושלושת ילדיה נתנאל, בן 3, רפאל, בן 2 ואפרים, בן שנה.

ביום 30/10/88 נסעו רחל ובניה מטבריה לירושלים. במבואות יריחו, זרקו מחבלים שלושה בקבוקי תבערה לעבר האוטובוס והוא החל לעלות בלהבות. כך מדווח מכון המחקר 'מבט לתקשורת פלסטינית' (PMW).

רחל וייס ושלושת ילדיה הי"ד

הניסיון של רחל לחלץ את בניה כשל וארבעתם נספו. החייל דוד דלרוזה, שניסה אף הוא לחלץ את רחל וילדיה, נפצע באופן קשה במהלך הניסיונות ומת מפצעיו לאחר חודש וחצי. בשלט נוסף שנשאו הילדים במהלך האירוע נכתב: "נמות כשאנחנו עומדים ולא נכרע ברך".

הפיגוע אחרי בקו 961 של אגד מטבריה לירושלים כשעליו מעל 20 נוסעים. האוטובוס נסע דרך בקעת הירדן בכביש 90, כאשר הוא אינו ממוגן ואינו מלווה בסיור צה"לי. שלושה מחבלים פלסטינים, אבו חרביש, ג'ומעה איברהים, ואחמד ג'יבריל, שלושתם בני משפחת תכרורי, זרקו שלושה בקבוקי תבערה לעבר האוטובוס.

טרור פלסטיני מחבל פלסטיני רשות פלסטינית אבו מאזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד