כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
סכום של 1.34 מיליארד דולר

הלוטו בטירוף: זו הסיבה שהזוכה לא דורש עדיין את כספו

כמעט חודש לאחר הגרלת הלוטו של "מגה מיליונס" בסך 1.34 מיליארד דולר, ובר המזל שרכש את הכרטיס הזוכה עדיין לא הגיע לתבוע את כספו | "אני בטוח שהמנצח חווה סערת רגשות"

הלוטו בטירוף: זו הסיבה שהזוכה לא דורש עדיין את כספו
לוטו אמריקאי צילום: Pixabay

הזוכה המאושר שרכש את כרטיס המזל שזיכה אותו בפרס השני בגודלו בתולדות המשחק של מגה מיליונס, בסכום של 1.34 מיליארד דולר, עדיין לא הגיע לתבוע את כספו, וזאת למרות שחלפו כחודש ימים מאז הזכייה.

ע"פ הדיווח ב"וואלה" בתעשיית הלוטו אומרים כי אין זה נדיר שעובר זמן מה מהרגע שבו מוכרזים המספרים ועד שהזוכה מגיע לקבל את זכייתו. 

מייגן פאוארס, דוברת חברת אילינוי לוטרי אמרה ל-NBC ניוז כי "כשמדובר בפרס כה גדול, זה לא נדיר שהזוכה לא תובע את הפרס מיד, בזמן שהוא בוודאי מתייעץ עם מומחים משפטיים ופיננסיים לפני כן".

"אני בטוח שהמנצח חווה סערת רגשות", אמר מנהל אילינוי לוטרי הרולד מייס מוקדם יותר החודש.

יש לציין כי הזוכה רכש את הכרטיס בדה פליינס באילינוי בסוף יולי, לכן הוא צריך לציית לחוקי אילינוי לוטרי, שמאפשרים שנה עד לתביעת הפרס. "לזוכים באילינוי יש שנה שבה הם יכולים להגיע לתבוע את הפרס", אמר מייס. אך אם הזוכה לא יגיע לקבל את הפרס עד סוף יולי 2023, הכסף יחזור לחברות הלוטו של המדינה.

הפרס בתחרות הלוטו של מגה מיליונס הוא פרס השני בגודלו בתולדות המשחק. בפרס הגדול ביותר של חברת מגה מיליונס -1.537 מיליארד דולר, זכה אדם בדרום קרוליינה ב-23 באוקטובר 2018, וזהו פרס הלוטו העולמי הגדול ביותר בכרטיס בודד.

 

לוטו אמריקאי טופס לוטו הגרלה בארצות הברית זוכה בלוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד