י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רמות: ילדי גן חרדי השתכנו במבנה 'הצופים' והוברחו

ילדות הגן בשכונת רמות ב', שמצאו באופן זמני מבנה לא פעיל של תנועת הצופים, הוברחו מהמקום על ידי מאבטחים • מקורבי ברקת טוענים: ההורים יצרו סצינה מיותרת

מתנכל לילדות? ברקת. צילום ארכיון
מתנכל לילדות? ברקת. צילום ארכיון

אילו לא היה מדובר בתקופת ערב בחירות, יתכן שהסיפור היה שוקע ולא עולה לכותרות. אבל כשהציבור החרדי נמצא בעין הסערה, וכאשר תמיכתו למשה ליאון מסתמנת כמוחלטת, גם מאבק על גן ילדים הופך לסיפור מתוקשר.

מדובר במבנה בו עורכת תנועת 'הצופים' את פעילויותיה, לא בהיקף מלא, ולא בשעות הבוקר. מאחר ולגן הילדים החרדי בשכונת רמות חסר היה מבנה הולם ללימודים, לטשו העסקנים המקומיים עיניים לכיוון המבנה המדובר.

בעיריה טוענים כי התנהל מולם מו"מ, שהחל כבר בחופש הגדול, ועד כה לא הגיעו להבנות.

הבוקר (ג) הגיעו הילדות הרכות לגן הזמני, ונתקלו בחומה של מאבטחים שמנעו את כניסתם לגן.

לדברי מתנגדיו של ראש העיר ניר ברקת, האירוע הזה מוכיח כי הוא עושה הכול כדי להצר את צעדי הציבור החרדי בעיר. אנשיו של ברקת משיבים, כי גרוע יותר השימוש בילדות והבאתם למבנה אף שעדיין אין הסכמה להעבירו לידי הגן. "למה להעמיד אותן מול מאבטחים וליצור סצינה מיותרת? חוק הוא חוק", הם מבהירים, ופלישה בלתי חוקית היא לא חוקית. ימתינו נא ההורים ליישור ההדורים ולמציאת מבנה הולם ללימודים - בטרם ישלחו את הבנות למקום שלא אושר עבורן.

לשאלתי מדוע עד כה, לאחר חופש של חודשיים, לא הצליחה עיריית ירושלים למצוא אף מבנה מתאים עבור הילדות התגוררות בעיר - לא נמצאה תשובה עד כה.
ירושלים ילדות מבנה מאבטחים ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד