כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הייתה תחת היפנוזה?

פנסיונרית הציתה רכב של גנרל הרוסי; זה העונש שתקבל

שפכה בנזין וזרקה גפרור על רכב השטח היוקרתי של סגן ראש הצבא הרוסי: מפגינה בת 65 שרפה רכב של גנרל רוסי מסוג BMW, אחר שניהלה "מבצע צבאי מיוחד משלי" בגלל הכעס על מלחמת אוקראינה 

פנסיונרית הציתה רכב של גנרל הרוסי; זה העונש שתקבל
השריפה הענקית צילום: צילום מסך

מפגינה ברוסיה נגד המלחמה הציתה מכונית מסוג BMW של גנרל בכיר, היא אמרה שהיא לקחה חלק ב"מבצע צבאי מיוחד" משלה.

אלנה בלובה, בת ה-65 נעצרה על ידי המשטרה במוסקבה לאחר ששפכה דלק והשליכה גפרור על רכב השטח היוקרתי של סגן ראש המטכ"ל יבגני סקטארב. היא צפויה לקבל 15 שנות מאסר בכלא הרוסי

במהלך מעצרה, נאמר לה על ידי המשטרה, כך על פי החשד, לצעוק קריאות פשיסטיות המתייחסות לגדוד התנגדות אוקראיני שנחשב כארגון טרור ברוסיה.

לא ברור אם גב' בלובה פעלה לבד או כחלק מקבוצה. כך דווח ה'דיילי מייל'. המעשה שלה אושר ע"י הרשויות כמחאה נגד המלחמה, כך דיווחה סוכנות הידיעות העצמאית הרוסית 'באזה'.

הגנרל שרכבו נשרף אחראי על המחלקה האחראית על הצנזורה הצבאית. התקרית הדרמטית התרחשה כאשר מוסקבה מתמודדת עם ההתנקשות בדריה דוגינה בת 29, בתו של אלכסנדר דוגין מקורבו של פוטין. בתו נהרגה בפיצוץ בכביש מהיר סמוך לכפר בולשיה ממש מחוץ לבירה לפני כשבוע.

בסרטון מתחילת השריפה של הרכב בשוק במוסקבה, נראה הרכב ממוקם מעל מחלקת החמוצים תוצרת בית. קרובי משפחה מאמינים כי היא הייתה תחת היפנוזה. לדברי קרובי משפחתה, האישה תומכת בפלישה לאוקראינה אך לעולם לא תצית מכונית, במיוחד של מפקד צבאי, על פי הדיווח בערוץ הטלגרם BAZA. האשה שוחררה למעצר בית עד למשפטה.

מלחמת אוקראינה רוסיה שריפה BMW

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד