כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שופרות של פוטין

הטלוויזיה הרוסית על המועמדת בבריטניה: "הזויה ושייכת למטבח"

לאחר שהזהירה שרוסיה לא יכולה לנצח במלחמתה באוקראינה. הטלוויזיה הרוסית תקפה את ליז טראס מועמדת לראשות ממשלת בריטניה. וכינתה אותה בכינויים מעליבים ומבזים בגלל תמיכתה החזקה באוקראינה

הטלוויזיה הרוסית על המועמדת בבריטניה: "הזויה ושייכת למטבח"
המלחמה באוקראינה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

הטלוויזיה הרשמית ברוסיה יצאה במתקפה שפלה עם השמצות על ליז טראס, מי שמכהנת כשרת החוץ של בריטניה ומועמדת לראש הממשלה, וכינו אותה "הזויה" וטענו שהיא "שייכת למטבח" לאחר שהזהירה שרוסיה לא יכולה לנצח במלחמתה באוקראינה.

הסיקור של הבחירות לראשת הממשלה בבריטניה הפך ליותר ויותר נבזי מצד הרוסים, לאחר ששרת החוץ של בריטניה אמרה שלא ניתן לאפשר לקרמלין להתחמק מהפלישה הברברית שלו לאוקראינה. "ליז טראס לא שייכת לפוליטיקה, אלא למטבח", אמר איגור קורוצ'נקו, אנליסט בערוץ Rossia One.

קורוצ'נקו אמר דברים שמפאת כבוד הגולשים שלנו נדלג עליהם, הוא גם כינה את טראס "חסרת השכלה ומסוכנת", ורמז שהוא מעדיף את יריבתה למירוץ רישי סונאק, שר האוצר לשעבר שרוצה להחליף את ראש הממשלה המכהן בוריס ג'ונסון, שיפרוש מתפקידו בספטמבר.

השניים יתמודדו לתפקיד ראש ממשלת בריטניה ראש בראש ב-5 בספטמבר הקרוב, ליז טראס היא המועמדת המובילה להיבחר לתפקיד הנחשק, ותמשיך את הקו החזק שהוביל בוריס ג'ונסון נגד רוסיה ובעד אוקראינה.

מלחמת אוקראינה רוסיה ליז טראס טלוויזיה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד