י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
החרם הוסר?

פרסום ראשון: ראשי הסיעות החרדיות הוזמנו לדיון בלשכת ראש הממשלה

לשכת ראש הממשלה יאיר לפיד, זימנה אמש את ראשי הסיעות החרדיות לדיון בהול בעניין העלייה המסורתית של חסידי ברסלב לצין רבי נחמן בעיר אומן שנמצאת נכון להיום שעיצומה של מלחמה מתמשכת | בדיון היה אמור להשתתף ככל הנראה גם רה"מ אך הוא בוטל ברגע האחרון 

פרסום ראשון: ראשי הסיעות החרדיות הוזמנו לדיון בלשכת ראש הממשלה
לפיד בכניסה ללשכה צילום: פלאש 90

ראשי הסיעות החרדיות בכנסת קיבלו אתמול (ראשון) זימון חריג לדיון ללשכת ראש הממשלה, נימוק הדיון היה לקראת ראש השנה והחשש מאלפי ישראלים שיטוסו לאומן שבאוקראינה שנמצאת בשיא ימי הלחימה.

בלשכת ראש הממשלה פנו דרך מזכירות הממשלה לחברי הכנסת החרדים, שם סוכם כי ראשי הסיעות החרדיות, מיכאל מלכיאלי, מאיר פרוש ויצחק פינדרוס יגיעו לדיון ויפגשו עם אנשי המקצוע לקבל סקירה על הנעשה באוקראינה במטרה להזהיר את הציבור שלא לטוס לאומן השנה.

בהזמנה שנשלחה מזכירות הממשלה אל חברי הכנסת החרדים נכתב כי מזכיר הממשלה מכנס דיון בנושא הנחיות אי נסיעה לאומן עקב המשבר עם רוסיה.
בפגישה ישתתפו נציג מהמל"ל, ראש מערך ההסברה, יועצת הכנסת של ראש הממשלה, כאשר לפי גורמים ייתכן וגם ראש הממשלה יאיר לפיד היה אמור לקחת בה חלק.

לבסוף, המפגש התבטל לאחר שחברי הכנסת החרדים הבינו כי הדיון להסביר את עמדת אוקראינה יהיה מיותר, מאחר והחשש ברור אך לא ניתן למנוע מעשרות שכבר עושים את דרכם לאומן ועוד מאות שצפויים להגיע לשם בשבועות הקרובים כדי להשתתף בקיבוץ המסורתי בציון רבי נחמן מברסלב באומן.

יאיר לפיד אומן מלחמת אוקראינה רוסיה ראש השנה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד