כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מצחיק כמה שזה עצוב

סיבה הזויה: סירב להשכיר את הדירה לכתבת 'חדשות 12'

בעל דירה בתל אביב החליט שלא להשכיר דירה לכתבת 'חדשות 12' בטענה שאין לה וי כחול בוואטספ | זה הזוי, זה נשמע לא אמין. התגובה הראשונה שלנו הייתה פשוט לצחוק מרוב שזה מופרך" סיפרה

סיבה הזויה: סירב להשכיר את הדירה לכתבת 'חדשות 12'

בעל דירה בתל אביב החליט שלא להשכיר דירה לכתבת "חדשות 12" בטענה שהוא לא מרוצה מהרגלי השימוש שלהם באפליקציית המסרים הפופולרית.

ייתכן וזה השיא. לאחר אין ספור מקרים הזויים על בעלי דירות מוזרים, קבלו את הסיפור הבא שארע לכתבת "חדשות 12" מיכל לוברבום.

"חיפשנו דירה בתל אביב" סיפרה לוברבום באולפן החדשות של n12", "מצאנו דירה שמוצאת חן בעינינו ופנינו לבעלי הדירה בכדי לשמוע עוד פרטים ולקבוע איתו לראות אותה. בהתחלה התכתבנו בוואטסאפ, עוד לפני שראינו אותו ואת הדירה, הוא הרים אלינו טלפון ואמר לנו שהוא לא מעוניין להשכיר לנו אותה".

"הופתעתי לגמרי" המשיכה לוברבום בתיאור המקרה, "אנחנו אנשים נורמטיביים, עובדים ומשלמים חשבונות - אז מה הסיבה? הוא אמר לנו 'אני לא מרוצה מהרגלי השימוש שלכם בוואטסאפ'. לא הבנו על מה מדובר. אולי לא היינו זמינים, אולי אמרנו משהו שלא מתאים לו. ניסינו להתעמק ולהבין והוא אמר לנו באופן ברור שהוא לא מעוניין להשכיר דירה לאלו שאין להם וי כחול בוואטסאפ. זה הזוי, זה נשמע לא אמין. התגובה הראשונה שלנו הייתה פשוט לצחוק מרוב שזה מופרך".

למי שלא יודע, המושג "וי כחול בוואטסאפ" הכוונה לידיעה שהוא קרא את ההודעה. לוברבום צייצה את המקרה בטוויטר והוא הפך לוויראלי ברשת. "המון אנשים הזדהו עם זה, זאת נהייתה משימה בלתי אפשרית. עד שלא תהיה אכיפה או פיקוח על השוק הזה נמשיך להביא לפה סיפורים הזויים כאלה", סיכמה אשת התקשורת.

 

עיתונאית דירה תל אביב וואטסאפ השכרת דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד