כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אורח בכפר

מועמד אגו"י הרב יצחק גולדקנופף פתח את שנת הלימודים בכפר חב"ד

הרב גולדקנופף הודה למלמדים, לצוות הנהלה ולוועד כפ"ח על האירוח ואמר בחיוך: "כל חיי עסקתי בחינוך, כעת הורו לי לרדת קצת ולעסוק בפוליטיקה, אבל גם משם אפעל ככל יכולתי למען חינוך ילדי ובנות ישראל"

מועמד אגו"י הרב יצחק גולדקנופף פתח את שנת הלימודים בכפר חב"ד
גולדקנוף בסיור בכפר חב"ד צילום: באדיבות המצלם

מועמד אגו"י לכנסת הרב יצחק גולדקנופף, בחר לפתוח את שנת הלימודים תשפ"ג במוסדות החינוך בכפר חב"ד, כאורחו של הרב שמעון רבינוביץ יו"ר וועד כפ"ח. הביקור נפתח בקבלת פנים במשרדי וועד כפר חב"ד, שם שמע הרב גולדקנופף סקירה מקיפה מראש המועצה האזורית 'שדות דן' מר דוד יפרח וסגנו הרב בנימין ליפשיץ, על ההערכות האינטנסיבית, עד לשעות שטרם כניסת השבת ממש, בכדי לאפשר את פתיחת מוסדות החינוך ללא תקלות. "עמלנו לאורך כל החופשה כדי שהתלמידים המגיעים מכל יישובי וערי הסביבה ללמוד בכפר, יכנסו לכיתות נקיות ומסודרות" אמר ראש המועצה וציין לשבח את שיתוף הפעולה הפורה עם כלל חברי הוועד.

משם המשיכו לפגישה עם המו"צים דייני 'בית ההוראה' בכפר חב"ד שם דנו הרבנים שליט"א עם הרב גולדקנופף, המשמש כמזכיר ועדת הרבנים למען קדושת השבת, בסוגיות הנוגעות לעסקים מחללי שבת והאחריות שחלה כלפי השותפים בהם. כמו כן, עלה נושא הבחירות הקרובות, כשרבני בית ההוראה מציינים שהפעם זו מלחמה על האידישקייט בארץ ישראל, ועל הצביון הרוחני של המדינה, ולכן "מוכרחים לעשות אגודה אחת", ולוודא שאף קול לא ילך לאיבוד, כהוראתו של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש.

לאחר מכן, המשיכו לפתיחת שנת הלימודים בחיידר 'אהלי תורה' על טהרת הקודש, בליווי מנהלי המוסד, שם נשא הרב גולדקנופף דברים בפני התלמידים ושוחח עימם על סוגיות הנלמדות בחיידר.

יו"ר וועד כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ הודה לרב גולדקנופף על הביקור המכובד לרגל פתיחת את שנת הלימודים החדשה בכפר: "מוסדות החינוך בכפר חב"ד הם מודל לחיקוי, להטמעת חסידות ותורה ברוח ההוראות של הרבי. ביקורו המכובד של הרב גולדקנופף מעיד על הקשר החם בין חסידות חב"ד לשלוחי דרבנן מכל הסיעות החרדיות" אמר. הרב גולדקנופף הודה למלמדים, לצוות הנהלה ולוועד כפ"ח על האירוח ואמר בחיוך: "כל חיי עסקתי בחינוך, כעת הורו לי לרדת קצת ולעסוק בפוליטיקה, אבל גם משם אפעל ככל יכולתי למען חינוך ילדי ובנות ישראל

הרב יצחק גולדקנופף כפר חב''ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד