כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תקלה באוטובוס

עשרות חרדים תקועים במלון בחו"ל בלי צרכים מינימליים

כ-40 חרדים שהיו בנופש עם חברת טיולים מקומית ברומניה, יצאו אתמול לשדה התעופה בבוקרשט, אולם באמצע הדרך האוטובוס הושבת והם פספסו את הטיסה | כעת הם תקועים במלון ללא צרכים מינימליים עם ילדים ותינוקות

עשרות חרדים תקועים במלון בחו"ל בלי צרכים מינימליים
אילוסטרציה צילום: unsplash

כ-40 חרדים כולל נשים, ילדים ותינוקות, שהיו בנופש עם חברת טיולים מקומית ברומניה, יצאו אתמול (ראשון) בתום ימי החופשה לעבר שדה התעופה בבירה בוקרשט מתוך כוונה לשוב לישראל תקועים במקום לפחות עד יום חמישי.

כאמור הם שהו בחופשה מאורגנת עם חברת טיולים מקומית ברומניה, הטיסה היתה אמורה להמריא ב-19.20, אך באמצע הדרך לשדה התעופה בבוקרשט האוטובוס נתקע מסיבה שאינה ברורה, ולקח 3 שעות עד שהגיע אוטובוס חליפי, הקבוצה הגיעה מותשת לשדה התעופה ב-19.20 בדיוק וראו את המטוס שלהם כבר חג בין העננים.

כל הניסיונות להפעיל קשרים ולעכב את הטיסה לא צלחו וכל הקבוצה שוהה מאתמול במלון קטן בבוקרשט, כולל נשים מבוגרים ותינוקות, בינתיים לא מוצאים שום טיסה לישראל למחר, והם מתוכננים להישאר במקום עד יום חמישי ללא צרכים מינימליים.

אחד הנוסעים אומר ל'בחדרי חרדים' כי המצב הינו קטסטרופלי, "אין לנו כאן כלום, חברת האוטובוסים אמנם משלמת את השהייה במלון, אבל אי אפשר לחיות ככה, יש כאן מבוגרים ותינוקות שלא התכוננו לדבר כזה, חב"ד עזרו לנו, ואנחנו מודים להם, אבל אנחנו מיואשים, ולא יודעים מה לעשות".

חופשה בחו"ל חופשה חרדית בוקרשט רומניה טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד