כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
צעד קילומטרים

קידוש השם: תלמידים קנו למורה מכונית בשווי 30,000 דולר | צפו

מורה למתמטיקה לא יהודי הגיע למסיבת סוף השנה בבית הספר התיכון לבנים YULA בלוס אנג'לס וגילה הפתעה מדהימה. התלמידים מבית הספר האורתודוקסי קנו לו רכב חדש בשווי 30,000 דולר, לאחר שגילו שהוא צועד שעות כל יום ללמד אותם

קידוש השם: תלמידים קנו למורה מכונית בשווי 30,000 דולר | צפו
המורה המופתע עם התלמידים צילום: צילום מסך

מורה למתמטיקה חוליו קסטרו, מתגורר בעמק סנטה קלריטה בלוס אנג'לס והוא נוסע כארבע שעות ביום בקורקינט חשמלי ובאוטובוס כדי להגיע לבית הספר האורתודוקסי YULA כי אין לו מכונית. בדרך כלל הוא מתעורר ב-4:30 בבוקר וחוזר הביתה מאוחר ב-21:30, כששלושת ילדיו הקטנים כבר ישנים.

הלוס אנג'לס טיימס מפרסם, כי הנסיעה מתחילה מדירתו, משם הוא נוסע כעשרה קילומטרים לתחנת המטרו על קורקינט חשמלי, משם, אוטובוס 797 שלוקח לו כ-90 דקות להגיע לסנצ'ורי סיטי. ואז בערך קילומטר לקמפוס היהודי האורתודוקסי בשדרות פיקו בשכונת פיקו-רוברטסון.

למרות הנסיעה הארוכה כל יום, "הוא עדיין מקפיד להקדיש את כל הזמן הזה לתלמידים", אמר יהושע גרנדש, שבמקרה ראה את המורה שלו מחפש בערגה מכוניות באינטרנט, בתקווה למצוא משהו שאפשר לנהוג בו תמורת כ-1,500 דולר. "הוא יוותר על הפסקת הצהריים שלו כדי לעזור לתלמיד ויישאר אחרי הלימודים. הוא גם עוזר לתלמידים שאינם בשיעורים שלו. הוא ממש ממש מסור לעתיד שלנו".

במהלך קמפיין גיוס כספים שנמשך חודשים ארוכים, התלמידים פעלו ברשתות החברתיות יחד עם הוריהם, ואספו 30,000$ עבור מכונית ושנה אחת של ביטוח ודלק שנתרמו כדי להודות למורה שבכל יום הולך הרבה קילומטרים עבורם, הם קנו לו רכב מאזדה 2019.

מאות התלמידים עמדו יחד עם המורים והצוות החינוכי מחוץ לבית הספר, שם העניקו לו את הרכב במתנה לקול תשואות הקהל שחיבק את המורה, כלי תקשורת מקומיים ומחוץ ללוס אנג'לס פרסמו את הסיפור המרגש שגרם לקידוש השם גדול.

הרב אריה סופרין, מנהל בית הספר, אמר כי המאמץ "עוסק באמת בהכרת תודה. מדובר על כך שהתלמידים שלנו יעריכו את ההקרבה שהמורים שלנו ומר קסטרו, בפרט, עושים כדי להבטיח שהם יוכלו למקסם את הפוטנציאל שלהם ולהיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם".

מתמטיקה קידוש השם מורה ותלמידים רכב חדש לוס אנג'לס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד