י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"מעל הוויכוח הפוליטי"

יועצו של נתניהו לגנץ: "אתה איש קטן"

יועצו של נתניהו תקף את בני גנץ שצייץ בטוויטר כי "נושאי הביטחון צריכים להישמר מעל הוויכוח הפוליטי של תקופת בחירות" וזאת על רקע פגישת העדכון של לפיד את נתניהו. יועץ ראש האופוזיציה תקף את גנץ על כך שלא גיבה את נתניהו כראש ממשלה

יועצו של נתניהו לגנץ: "אתה איש קטן"
בני גנץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

שר הביטחון בני גנץ, השוהה בימים אלה בביקור ביפן, התייחס לפגישת ראש האופוזיציה בנימין נתניהו וראש הממשלה יאיר לפיד וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "נושאי הביטחון הלאומיים של מדינת ישראל צריכים להישמר מעל הוויכוח הפוליטי של תקופת בחירות. ניסיון הפריצה של איראן לפצצה גרעינית לא מבחין בין ממשלה כזו או אחרת. מול האיום האיראני - עלינו להישאר מאוחדים וממוקדים במטרה".

איקי כהן, יועצו הפוליטי של בנימין נתניהו, הגיב לגנץ ותקף: "מעניין. לא שמעתי אותך מגבה ככה את נתניהו בהיותו רה"מ. אתה איש קטן שמעדיף לשבת עם המשותפת ולא עם הליכוד בראשות נתניהו".

גנץ בריצת בוקר בעת ביקורו בארה"ב.

כזכור אמש נפגשו נתניהו ולפיד לפגישת עדכון בנושא הסכם הגרעין האיראני המתגבש בתמיכת האמריקנים, כאשר בצאתו מהפגישה תקף נתניהו את לפיד ואמר לעיתונאים: "יצאתי מודאג יותר ממה שנכנסתי. לצערי אני לא רואה עמדה ישראלית תקיפה נגד הסכם הגרעין המסוכן. ראש המוסד אומר בצדק שזה הסכם גרוע מקודמו - וגנץ ולפיד לא עושים כלום. אנחנו פעלנו אחרת והלחץ שהפעלנו הוציא את ארה"ב מההסכם".

במפלגת 'יש עתיד' הגיבו לדבריו ותקפו: "בנוסף לנזק האדיר שגרם במהלך כהונתו, ממשיך יו"ר האופוזיציה לחבל ולסכן את ביטחון אזרחי ישראל. בזמן שנתניהו ימשיך להפיק ולביים סרטונים מנותקים, ממשלת ישראל בראשות לפיד תעשה הכל במטרה לשמור על האינטרס הלאומי-ביטחוני".

ראש המפלגה לפיד הגיב לדברי יו"ר האופוזיציה נתניהו ואמר: "אני לא מוכן להיכנס להתכתשות הזאת כי זה פוגע בבטחון ישראל. יש חשיבות רבה לעמדה ישראלית מאוחדת אל מול הניסיון של האיראנים להשיג נשק גרעיני. אני קורא ליו"ר האופוזיציה ולכולם לא לתת לשיקולים פוליטיים לפגוע בבטחון הלאומי שלנו".

בני גנץ בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25 איקי כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד