י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
אחרי שעות של חילופי אש

שני המחבלים משכם הסגירו עצמם לכוחות הביטחון | צפו

כוחות הביטחון כיתרו הבוקר בית בכפר רוג'ייב שליד שכם. בבית שהו שני מחבלים מבוקשים ששמם נקשר לפיגועי ירי במרחב בימים האחרונים | על פי דיווחים שונים, צה"ל שיגר טיל נ"ט לעבר הבית | בתום מאבק מתמשך המחבלים יצאו מהבית והסגירו עצמם לכוחות הביטחון | צפו

שני המחבלים משכם הסגירו עצמם לכוחות הביטחון | צפו
המבוקשים מחוץ לבית בו הסתתרו צילום: צילום מסך

כוחות ימ"מ פעלו הבוקר על מנת לשים את ידם על חולייה שביצעה לאחרונה מספר פיגועי ירי. החולייה הסגירה עצמה לאחר מספר שעות של חילופי אש במקום. מלבד מעצר המבוקשים, הפלסטינים דיווחו על פצוע בפלג גוף עליון, אשר פונה לבית חולים רפידיה.

מידע של השב"כ הוביל את לוחמי הימ"מ לפעילות במבנה בו התבצרו שני מבוקשים בפעילות טרור. לוחמי הימ"מ הפעילו אמצעים שכללו טילי כתף אל מול המבנה בו התבצרו שני המבוקשים.

בנוסף התפתחו הפרות סדר אלימות ברחבי הכפר במספר מוקדים ואף נשמעו קולות ירי במרחב.

בסריקות שביצעו לוחמי הימ"מ לאחר ששני המבוקשים יצאו מהבית, נתפסו רובה M-16, אקדח, תחמושת, מטעני צינור ורימונים.

שני המבוקשים, נביל צואלחי ונהאד עוויס אשר חשודים כמי שביצעו את פיגוע הירי בשבי שומרון ביום שישי האחרון הועברו לחקירת שב"כ.

מדו"צ נמסר כי לוחמי הימ"מ ושב"כ יחד עם כוחות צה"ל עצרו לפני זמן קצר שני מבוקשים החשודים בביצוע פיגוע הירי אל עבר רכב הביטחון ביישוב שבי שומרון שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון ביום שישי האחרון.

באיזור השעה שמונה וחצי דובר צה"ל דיווח כי כוחות הביטחון פועלים בעיר שכם וכי יש במקום חילופי אש בין חמושים לבין הכוחות. בין היתר בוצע ירי מדויק לעבר הכוח הישראלי, שהגיב בירי של טיל לאו למתחם המכותר.

כפי שדווח, כוחות ימ"מ כיתרו את הבית שבו שהו 2 מחבלים חמושים. על פי דיווחים פלסטינים הכוחות המיוחדים ביצעו ירי טילי נ"ט לעבר הבית לאחר שהירי מהמקום נמשך.

שכם מעצר מבוקשים צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד