כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

לא שלט בנהיגתו: כך סוכלו גניבות כלי הרכב

המשטרה סיכלה ביממה האחרונה ניסיונות גניבת כלי רכב בעיר ירושלים. החשודים במעשה נעצרו בתום מרדף והיום יובאו בפני בית המשפט

לא שלט בנהיגתו: כך סוכלו גניבות כלי הרכב
אילוסטרציה צילום: unsplash

שוטרי מחוז ירושלים הצליחו במהלך היממה האחרונה לסכל בתום מרדף רגלי ורכוב ניסיונות גניבת כלי רכב בעיר. החשודים במעשה שנעצרו כך ידי השוטרים, הועברו לחקירה בתחנות המשטרה והיום הם יובאו בפני בימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם.

באחד המקרים אמש (שני) בשעות הערב, הבחין צוות שוטרי סיור של תחנת שלם במחוז ירושלים בקטנוע שעורר את חשדם, לאחר שזיהו שהרוכב עליו אינו שולט בנהיגתו. השוטרים החלו בנסיעה אחר הקטנוע ובשלב מסוים הרוכב עצר את נסיעתו, השליך את הקטנוע לצד הדרך והחל במנוסה רגלית. שוטרי הסיור הנחושים דלקו אחריו ובתום מרדף רגלי נתפס ונעצר החשוד (18, תושב מ.פ שועפאט). בדיקה שנערכה למול בעליו של הקטנוע העלתה כי כלל לא ידע שרכבו נגנב ובעקבות דיווח המשטרה והמעצר הוא גילה זאת והגיע לתחנת המשטרה.

במקרה נוסף שארע הלילה, במהלך פעילות בלשי תחנת מוריה של מחוז ירושלים, נודע לכוחות המשטרה אודות גניבת רכב משכונת גילה בעיר וכי הרכב עושה דרכו לכיוון מחסום מזמוריה. פעילות מהירה של בלשי המשטרה הובילה לאיתור הרכב בסמוך למחסום והבלשים ביצעו את מעצרו המהיר. החשוד (25, פלסטיני תושב אזור בית לחם) נעצר על ידי הבלשים והועבר לחקירה בתחנת מוריה. גם במקרה זה, נודע לבעליו של הרכב על כך שרכבו נגנב לאחר שכוחות המשטרה סיכלו את הגניבה.

"משטרת ישראל ומחוז ירושלים בפרט, תמשיך לפעול לסיכול ומאבק בגניבות באופן יזום ומגיב, גלוי וסמוי נגד גנבי רכבים ועבריינים הפוגעים בביטחון הציבור ורכושו ותפעל למיצוי הדין עם המעורבים", נמסר מהמשטרה.

גניבת קטנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד