כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
באהבתו אותו כנפשו

מיזם מרגש לזכרו של הילד שטבע בבריכה בצפון

לפני ימים ספורים התבשרנו על פטירתו של הילד יונתן בן השנה וחצי שטבע בבריכה בצימר בצפון • חברי המשפחה החליטו להוקיר טובה לאב המסור הידוע בפעילותו הציבורית ולארגן מיזם הנצחה לעילוי נשמת הילד, בו יוכלו כל בית ישראל להיות שותפים לכתיבת ספר תורה לזכרו

מיזם מרגש לזכרו של הילד שטבע בבריכה בצפון
יונתן דויטש ז"ל צילום: באדיבות המצלם

אסונות בין הזמנים הכו בנו ללא רחם גם השנה לא עלינו. לפני מספר ימים התבשרנו על מקרה הטביעה הקשה של הילד יונתן דויטש בן השנה וחצי בצימר בצפון. עין לא נותרה יבשה, כאשר הטרגדיה הנוראית זעזעה כל בית בישראל.

לחצו כאן והצטרפו למיזם לזכרו>>>

הנחת, האהבה, וכל התקוות שתלו בו הוריו, נגוזו וטבעו במצולות ביום קודר אחד, אותו המשפחה לא תשכח לעולם.

האסון הקשה הביא מספר חברים של המשפחה להתאגד ולארגן מיזם לעילוי הנשמה הטהורה שהסתלקה מן העולם בטרם עת. בעצת רבנים הוחלט על תרומת ספר תורה, בו יוכלו כל בית ישראל להיות שותפים להנצחת זכרו ולזכות כך בברכות ובסגולות הידועות בכתיבת ספר תורה. 

"זה הזמן שלנו להוקיר טובה למשפחה היקרה הזאת", משתפים חבריו ומכריו של אב המשפחה. "הרב שוקי דויטש, הוא איש חסד של אמת ודמות פעילה בעשייה הציבורית, אשר פועל ללא לאות למען הכלל והפרט ואנחנו יודעים כמה ההנצחה הזו חשובה עבורו".

הצטרפו גם אתם והיו שותפים במיזם ההנצחה החשוב והמרגש, תזכו בסגולות הגדולות התלויות בתרומה למען כתיבת ספר תורה ובעזרת ה' יהיה בזה הגנה והצלה לעם ישראל מפני אסונות רח"ל.

לחצו כאן והצטרפו למיזם>>>

אסונות דויטש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד