כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מסרב לנשוך

הילדה יצאה לטייל עם תנין: "הם פשוט נהנו"

גולשים בפארק שהתקררו במזרקה בפארק בפילדלפיה קיבלו הלם כשנתקלו מקרוב בתנין מטייל להנאתו עם ילדה ונהנה מהמים כשהילדה לוקחת אותו עם רצועה כמו שמטיילים עם כלב

הילדה יצאה לטייל עם תנין: "הם פשוט נהנו"
התנין בסיור צילום: באדיבות המצלם

עוברי אורח נדהמו לגלות בפארק במהלך סוף השבוע האחרון בפילדלפיה ארה"ב, תנין משוטט ברצועה, בין אנשים, ובשלב מסוים שוכב על בטנו בשלולית כדי להתקרר. ברשתות החברתיות התפרסם, כי וולי התנין הוא חיית התמיכה הרגשית של ג'ואי הני פילדלפיה ומציל זוחלים שעובד עם תנינים במשך 30 שנה. הבעלים של וולי, הני, מנהל כמה חשבונות ברשתות חברתיות המתעדות את חייו של התנים האהוב שלו, בעזרת אשתו וילדיו.

"הם פשוט נהנו", אמר הני ל-CNN. "אנשים באו ברגע ששמעו שוולי שם כדי לקבל חיבוק ולהצטלם איתו, וולי שונה לגמרי מכל תנין שאי פעם עסקתי איתו ב-30 השנים האחרונות", אמר הני. "הוא לא מראה כעס. הוא לא מראה תוקפנות. הוא לא עשה זאת מהיום שבו נתפס. מעולם לא הצלחנו להבין מדוע, הוא פשוט חביב. הוא ישן איתי, גונב לי את הכריות, גונב לי את השמיכות. הוא פשוט מדהים".

בשנת 2019, הני הצליח לקבל רישיון להחזיק את וולי כחיית תמיכה רגשית. התנין סיפק לו נחמה בזמן שהוא עבר טיפולי הקרנות לסרטן. "עברתי דיכאון קשה והוא הוציא אותי ממנו", אמר הני בראיון על וולי. "הרופא שלי רצה לתת לי תרופה נגד דיכאון וסירבתי לקחת אותה, אז במקום זאת, וולי הייתה התרופה שלי".

הני לא מודאג מהאפשרות של וולי שינשוך מישהו. "וולי הוא התנין היחיד שאי פעם ראיתי בסביבה שמסרב לנשוך" הוא אמר. "פשוט קשה להאמין". וולי רשאית ללכת כמעט לכל מקום עם הני, אך כמה מסעדות סרבו להכניס את וולי כביכול מתוך חשש שהוא עלול לשאת סלמונלה.

הסרטונים של הני ברשתות החברתיות צברו כ-3.7 מיליארד צפיות, וווילי מוביל כעת את ארגוני חיות המחמד האהובות באמריקה, תחרות התומכת בהצלת ושיקום בעלי חיים. הזוכה בתחרות יקבל 10,000 דולר. להני, שממשיך להילחם בסרטן, יש גם דף תרומות שיעזור לכסות את עלות הטיפול בוולי וזוחלים אחרים הזקוקים לכך.

הוא הוסיף שהוא מקווה שהסיפור של וולי יכול לעזור לעודד אנשים להיות נחמדים לאנשים אחרים ומקווה שהוא יוכל להעלות חיוך על פניהם של אנשים - העולם הזה מספיק קשה אמר.

תנין פילדלפיה חיות מחמד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד