כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לא מתחרטת

מחבלת דאעש: "אם הייתי יכולה הייתי עושה את זה יותר טוב"

טרוריסטית מוסלמית תומכת דאעש שעברה טיפול פסיכיאטרי לא גילתה חרטה במשפטה שנערך בשוויץ. האישה ניסתה לרצוח שתי נשים בחנות בשם דאעש. לשופים היא אמרה כי "תחזור ותעשה את זה טוב יותר עם שותפים"

מחבלת דאעש: "אם הייתי יכולה הייתי עושה את זה יותר טוב"
ניידת משטרה שוויצרית צילום: Pixabay

טרוריסטית מוסלמית תומכת דאעש בעלת אזרחות שוויצרית שהואשמה בניסיון לרצוח שתי נשים בשם דאעש, אמרה במשפט שנערך לה בימים אלו כי היא תחזור ותעשה את זה טוב יותר בעזרת שותפים, אם תוכל. האישה בת ה-29 שעוברת טיפול פסיכיאטרי, ולא ניתן לנקוב בשמה מסיבות משפטיות, לא גילתה כל חרטה כשעמדה לדין ביום שני.

היא מואשמת בביצוע מעשה טרור ב-24 בנובמבר 2020, אז ביצעה פיגוע עם סכין בחנות כלבו מפוארת בלוגאנו, באזור טיצ'ינו דובר האיטלקית בדרום שוויץ. "אם הייתי יכולה לחזור אחורה, הייתי עושה את זה טוב יותר עם שותפים", אמרה האישה בבית המשפט הפלילי הפדרלי של שוויץ בבלינצונה שבטיצ'ינו.

היא צעקה 'אללה אכבר' כמה פעמים ו'אני אנקום בשביל הנביא מוחמד', והכריזה 'אני כאן בשביל דאעש'. אחת משתי הקורבנות - שנכחה במשפט, סבלה מפגיעת צוואר קשה, שהוצגה לבית המשפט בתמונה, השניה נפצעה, אך הצליח יחד עם אחרים להשתלט על התוקפת עד להגעת המשטרה.

לאחר שגילתה את ארגון המדינה האסלאמית ברשתות החברתיות, היא אמרה שהיא תכננה במשך זמן רב לעשות משהו למען דאעש ולהראות שהיא מסוכנת ומסוגלת לבצע פעולת טרור. האישה נישאה לגבר אפגני בגיל 19 אך הזוג התגרש בשנה שעברה לאחר ש"הלך רע" עם לידת הילד. המשפט, המתנהל באיטלקית, אמור להימשך עד יום חמישי, והכרעת הדין צפויה ב-19 בספטמבר.

שוויץ דאעש פיגוע דקירה טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד