י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פספס בשתי דקות

שני חרדים הפרו את העוצר באוקראינה - ונקנסו

שני חסידי ברסלב נקנסו לאחר שנתפסו כשהם מפרים את העוצר הלילי באומן. עסקנים באומן מבקשים להדגיש את אזהרת גורמי הממשל באוקראינה שכולם צריכים לפעול על פי כל החוקים

שני חרדים הפרו את העוצר באוקראינה - ונקנסו
אומן ראש השנה צילום: משטרת אוקראינה

שני חסידי ברסלב נתפסו כשהם מפרים את העוצר הלילי באומן. בשל המלחמה הנוכחית באוקראינה קיים עוצר לילי באומן בין השעות 23:00-05:00. ואסור לעזוב את מקום המגורים מכל סיבה שהיא מלבד ללכת למקלט בזמן אזעקה. אחד מהם עזב את מקום מגוריו בשעה 23:02 (שתי דקות לאחר תחילת העוצר) ונתפס על ידי המשטרה ודרכונו נלקח ממנו.

בסוף השבוע הדרכון הוחזר לו ונאמר לו לעזוב את אוקראינה. אך לבסוף הוא קיבל קנס בגובה 200 דולרים. אך זאת הפעם האחרונה שהם מוותרים לו. חסיד ברסלב נוסף נתפס גם הוא בחוץ לאחר העוצר וגם הוא נקנס, כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים.

עסקנים באומן מבקשים להדגיש את אזהרת גורמי הממשל באוקראינה שכולם צריכים לפעול על פי כל החוקים. כל מי שמגיע לאומן ו"משחק משחקים במיוחד בתקופת המלחמה" מעמיד את הגעת המתפללים לאומן בראש השנה בסיכון. כמו כן, חשוב לציין כי יש לשאת את הדרכון בכל עת. כמו כן, אסור לצלם כוחות ביטחון אוקראינים, שוטרים, או כלי רכב צבאיים.

שלומי אלישע סמנכ"ל ארגון הצלה אוקראינה בפניה לקהל הרחב שיגיע לאומן. "אנו קוראים לציבור ששוהה בימים אלו בחודש הרחמים והסליחות להישמע לחוקי המדינה והוראות הרשויות של המדינה, אוקראינה נמצאת במלחמה על עצמאותה ואסור להקל ראש במצב בזמן שכל המדינה תחת עוצר, וכמובן להמשיך בתפילה למען שלומה של מלכות שתנצח במהרה את הרוסים".

אומן עוצר לילי מלחמת אוקראינה רוסיה גירוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד